IZ ZZO KS ODGOVORILI: NISMO ODGOVORNI ZA PROBLEM, GRAĐANE ZOVEMO PO NALOGU MINISTRA

U Zavodu zdravstvenog osiguranja (ZZO) Kantona Sarajevo, koje inače obavještava građane o terminu vakcinacije, odbacili su odgovornost za današnji propust na Zetri, gdje se građani nisu mogli revakcinisati.

Na taj način nastavljeno je “prebacivanje loptice” među sarajevskim institucijama, po vlastitim tvrdanjama, nenadležnim za proces vakcinacije.

Podsjetimo, ministar Haris Vranić danas ranije ustvrdio je da Ministarstvo i ministar nisu nadležni za distribuciju vakcina i da su samo koordinaciono tijelo.

Međutim, i Amir Ljubović, rukovodilac Službe za farmakoekonomiku u Zavodu zdravstvenog osiguranja KS kaže da ta institucija pruža samo tehničku podršku, i to dobrovoljno.

  • Mi smo jučer dobili odobrenje za pozivanje svega 250 građana, koje su dali Koordinacioni odbor i ministar zdravstva. Svi drugi građani koji su se pojavili, makar prema onome što smo mi vidjeli iz dokumentacije koja nam je priložena, došli su na osnovu imunizacijskih kartončića s ispisanim datumom revakcinacije, bez našeg poziva. Dakle, ljudi su inercijom dolazili po onome datumu koji piše u imunizacijskom kartonu. Vjerovatno je to razlog zbog kojeg je nastala čitava ta gužva – kaže Ljubović, navodi Klix.ba

Kaže da ne može komentirati zašto vakcina za revakcinaciju nema, da to nije nadležnost ZZO-a.

  • To treba da osiguraju Ministarstvo i Zavod za javno zdravstvo. Mi samo pozivamo po njihovom nalogu onoliko ljudi koliko nam kažu. Oni su odobrili spisak od 250 ljudi koji su pozvani za danas – objašnjava Ljubović.

Upitan da li je bar bilo vakcina za tih 250 osoba, koje su pozvane i koje nisu došle samo na osnovu termina datog prilikom primanja prve doze, Ljubović kaže da ne zna, da tu informaciju ne provjeravaju.

  • Nama kažu: ‘Pozovite 250 ljudi’, mi ta imena generišemo, njima damo na odobrenje i ljude pozovemo. Tako ta procedura funkcioniše, jer je ministar insistirao da se obavezno spisak dostavlja njemu i Koordinacionom odboru na potvrdu, da ne bi bilo, kako oni kažu, odstupanja. Uradimo kako nam oni kažu, a to što niko izgleda ni za šta nije odgovoran kada su problemi, već samo kada je nešto dobro, to je vjerovatno neka druga priča – kaže Ljubović.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE