IZBJEGNITE IH: NAMIRNICE KOJE REMETE SAN I ZBOG KOJIH USTAJETE UMORNI

Hrana koju tokom dana unosimo u organizam u velikoj mjeri utječe na kvalitet sna.

Niko ne voli da se probudi usred noći bez ikakvog konkretnog razloga, a posebno kada se to ponavlja iz dana u dan. Kako ishrana igra važnu ulogu u sveukupnom stanju organizma, postoji hrana koja može biti uzrok lošeg i isprekidanog sna.

Puno faktora utiče na kvalitet vašeg sna, a hrana koju unesete u tIJelo jedan je od njih. Postoje razne vrste hrane koje mogu dovesti do toga da se budite u toku noći ako je konzumirate neposredno prIJe odlaska na spavanje. To je obično slučaj kada ju je teško svariti, ili ona izaziva gorušicu i kiselinu.

Probajte da je izbjegnete, ako ne u potpunosti, ono makar nekoliko sati prIJe nego što legnete, navodi Kurir.rs.

Pržena hrana

Hrana sa velikim sadržajem masti, poput pržene piletine ili pomfrita, nije pametan izbor za ishranu prIJe spavanja. Ona se teško vari i može dovesti do povratka kiseline u jednjak, što je veoma neprijatno. Ovo također važi i za krofne.

Gazirana pića

Kada konzumiramo pića koja sadrže ugljen-dioksid, to može dovesti do nadutosti i pritiska u stomaku, zbog koga se možemo probuditi usred noći. To se odnosi na sve vrste gaziranih pića.

Sokovi

Sokovi od voća poput narandže, grejpfruta ili ananasa imaju visoku kiselost koja nikako ne prija našem oganizmu tokom večeri i noći. Zato se preporučuje da se konzumiraju ranije u toku dana.

Čokolada

Čokolada nas može osloboditi stresa i opustiti, ali postoji jedan faktor zbog koga je ne treba jesti prije spavanja, a to je činjenica da sadrži kofein. Istina je da ga u njoj nema u tolikoj mjeri kao u kafi ili čaju, ali svakako može izazvati nesanicu.

Crveno meso

Crveno meso ima koristi za organizam, ali je veoma teško za varenje. Za to je potrebno preusmjeravanje krvi u digestivni sistem, a to može izazvati okretanje u krevetu tokom cijele noći (nemiran san).

Šećer

Šećer iz hrane koju pojedete uvečer može utjecati na nivo šećera u vašoj krvi, što može dovesti do buđenja u toku noći i to čak i iz dubokog sna. Bez obzira koliko može djelovati primamljivo, izbjegavajte šećer predveče kako se ne biste probudili umorni.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE