JABUKE MOGU RIJEŠITI PROBLEM KONSTIPACIJE I DIJAREJE, SAMO SE TREBAJU JESTI DRUGAČIJE

Jabuke su zdrave iz više razloga, sadrže malo kalorija, pomažu u procesu mršavljenja, smanjuju rizik od dijabetesa te štite srce, tako da njihova popularnost nije iznenađenje.

No, ovo voće je korisno i u liječenju dva potpuno suprotna zdravstvena stanja, a to su dijareja i konstipacija. Razlika je samo u načinu konzumiranja jabuka.

Jabuke se sastoje od rastvorljivih i nerastvorljivih vlakna, odnosno sadrže 64 posto nerastvorljivih i 32 posto rastvorljivih.

Dijareja

Rastvorljiva vlakna imaju konzistenciju gela u stolici u usporavaju probavu, a to je korisno za one koji imaju dijareju. Ova vlakna se nalaze u “mesu” jabuke, ali koru trebate ukloniti.

Konstipacija

Nerastvorljiva vlakna se nalaze u kori, pa jabuke treba jesti s korom u slučaju konstipacije. Ta nerastvoriljiva vlakna pomažu da stolica da brže prolazi kroz cijeva te potiču njihovo pražnjenje.

Američko istraživanje je pokazalo da žene koje redovno jedu jabuke imaju 13 do 22 posto manje problema s konstipacijom u odnosu na žene koje ne jedu jabuke.

Jabuke su također bogate pektinskim vlaknima koji ima amfoterno djelovanje. Paradoksalno, mogu pomoći i kod dijareje i kod konstipacije ovisno o potrebama čovjeka.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

IDEJA ZA IFTAR: ČORBA, PAPRIKE, SALATA I RAHVANIJA

0
Važno je da se u organizam nakon cjelodnevnog posta unosi dovoljno tečnosti i vlakana, stoga iftarite vodom i hurmama. A za iftar pripremite jela sa dosta povrća.