JEDNA OD NAJZDRAVIJIH NAMIRNICA: IAKO JE VRLO KALORIČAN, DOPRINOSI SMANJENJU KILOGRAMA, ALI POD JEDNIM USLOVOM

Kikiriki predstavlja jednu od najzdravijih namirnica koju možete da unesete u svoj organizam.

Bogat hranljivim sastojcima, on vam donosi brojne zdravstvene blagodeti. Kikiriki po želji možete konzumirati u njegovom sirovom i pečenom izdanju, od kojih je prvi svakako preporučljiviji.

Visoko kaloričan sa svih 20 amino kiselina, kikiriki je odličan stimulator imunog sistema. Bogat vitaminima, mineralima i biljnim jedinjenjima, doprinosi prevenciji brojnih bolesti.

Kako bi otkrili zdravstvene prednosti kikirikija ostanite sa nama u redovima koji slijede.

ČUVA SRCE

Kikiriki smanjuje nivo lošeg holesterola u krvi, a poznato je da on dovodi do povećanja pritiska u krvnim sudovima.

Ekstrakt kikirikijeve ljuske bogat je polifenolom koji smanjuje upalu koja uzrokuje bolesti srca. Takođe kikiriki ima antioksidantna svojstva koja se bore protiv bolesti srca, budući da sadrži resveratrol.

Redovan unos kikirikija u organizam smanjuje trigliceride, promovišući zdravlje srca.

POMAŽE PRI GUBITKU TEŽINE

Iako vrlo kaloričan kikiriki doprinosi gubitku kilograma, umjesto njihovom taloženju, prije svega jer predstavlja energetski gustu hranu.

Konzumacija kikirikija između obroka je poželjna kako bi se smanjila potreba za unošenjem dodatnih kalorija u organizam u toku dana. Kikiriki izaziva jači osjećaj sitosti kada se konzumira sam, nego uz obrok.

MOŽE SPRIJEČITI POJAVU KAMENJA U BUBREGU I ŽUČI

Konzumacija kikirikija povezana je sa manjim rizikom od žučnog i bubrežnog kamenca. Brojne studije su pokazale da redovan unos kikirikija u organizam smanjuje probleme sa kamenjem u žuči i bubrezima, čak i kada je reč o vrlo maloj količini, odnosno jednoj šolji kikirikija dnevno.

POMAŽE PRI KONTROLI ŠEĆERA U KRVI

Dodavanje kikirikija ili kikiriki putera obrocima ne povisuje nivo šećera u krvi. Šta više ako ih konzumirate uz vaš redovan obrok možete stabilizovati nivo šećera u krvi.

Kikiriki stvara vrlo nisko glikemijsko opterećenje, zbog čega je i prozvan super-hranom za dijabetičare.

Vlakna koja se nalaze u kikirikiju zaslužna su za smanjenje nivoa šećera u krvi.

SMANJUJE RIZIK OD KANCERA

Visok unos kikirikija (zajedno sa drugim orašastim plodovima) povezan je sa smanjenjem rizika od raka debelog crva. Izoflavoni, receveratrol i fenolna kiselina koji se nalaze u kikirikiju imaju antikancerogena dejstva što znači da znatno smanjuju mogućnost oboljevanje od ove opake bolesti.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE