JENIFFER ANISTON IZGLEDA BOLJE IZ GODINE U GODINU: OVO SU NJENE TAJNE ZA MLADOLIK IZGLED

Jennifer Aniston iz godine u godinu izgleda sve bolje, sjajno i u odličnoj formi.

Tajna njenog blistavog izgleda krije se u njenom pristupu ishrani i aktivnom vježbanju.

Njen trener, osnivač Gloveworxa, Leyon Azubuike, ističe kako je njen tempo teško pratiti.

„Jennifer vježba svaki dan i do sat i pol“, rekao je Azubuike za Women’s Health.

Kako ističe zbog njenog rasporeda i tempa života, nekad mora doći i u 3 ujutro kako bi imala adekvatan trening.

Ali, kako tvrdi, Jennifer zna za balans i kad treba da odmori. Koji je njen recept za mladolik izgled i u 52-oj godini, pročitajte u nastavku:

  1. Jennifer svoje treninge uvijek započinje vježbama za pokretljivost. Istezanje i nježni pokreti pripremaju je za naporne treninge.
  2. Jen radi vježbe pomicanja sa jedne na drugu stranu, zatim čučnjevi
  3. Ne shvatajte fitnes preozbiljno, jednostavne i duge šetnje su dovoljne
  4. Vježbom trbušnjaci šokirajte stomak, ali i tijelo
  5. Ako imate vremena u toku dana, opustite se, ne žurite s vježbanjem
  6. Budite fleksibilni sa svojim treninzima
  7. Jennifer primjenjuje tehniku isprekidan post, tako da ne jede ujutro, pravi duge pauze između obroka
  8. Nađite vremena da se dobro fizički umorite
  9. Pronađite vlastiti režim rada i ustrajte u tome
  10. Jedite hranu bogatu hranljivim sastojcima, obavezno voće i povrće
  11. Naspavajte se
  12. Pronađite metode otpora
  13. Mijenjajte, miksajte vlastite opcije treninga
  14. Ima nešto u mentalnom aspektu boksa kao vježbe, vaš mozak mora raditi, vi ne možete samo sjediti na baciklu i jedino se na taj način znojiti.
  15. Ne dozvolite da vas maltretiraju zbog viška kilograma
  16. Neka vam vježba koju izabere bude dosljedna navika
  17. Nastavite sa vlastitim izazovima
  18. Imajte suosjećanje prema prošlim vezama. Mržnja prema bivšima nikada nije pomogla ničijem mentalnom zdravlju.
  19. Kreirajte sebi jutro, Jennifer pije cijeđeni sok i meditira
  20. Odvojite vrijeme za hidrataciju svoje kože
  21. Odvojite vrijeme samo za sebe
  22. Pazite na unos vode prije treninga
  23. Sunčajte se, ali nosite kremu za sunčanje
  24. Nađite sebi kućnog ljubimca
  25. Ne dopustite sebi nikad da ožednite
  26. Jedite zdrave masti
  27. Eksperimentišite sa grickalicama prije treninga, slušajte svoje tijelo
  28. Vodite dnevnik svojih aktivnosti i vježbi koje radite
  29. Uzmite dan za sebe, Jennfer odmara nedjeljom
  30. Imajte stav, pokažite volju prije svakog treninga
  31. Budite dosljedni
  32. Posvetite nekoliko sati u sedmici za yogu
  33. Naučite da želite vježbati
  34. Prodrmajte mišiće, petnaest minuta na biciklu, 15 na pokretnoj traci
  35. Vježbajte i kad vam se to ne radi
  36. Radite vježbe koje regulišu tjelesnu težinu
  37. Pravite ili kupite sebi smoothie
  38. Nađite metod kako da poništite vlastitu volju „ne želim“, isključite tu opciju
  39. Zamrznite malo voća i jedite kao međuobrok
  40. Izaberite bolje za sebe!

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

AMERIKANCIMA JE OVO NAJDRAŽA PRVA DAMA, MELANIA TRUMP NA DNU LISTE

0
Jacqueline Kennedy i dalje je omiljena američka prva dama. Tako barem pokazuje anketa portala Zogby Analytics, koja je od Amerikanaca tražila da odaberu najbolju od 12 posljednjih prvih dama, a rezultati su izvedeni na temelju nešto malo više od 5000 sudionika.