JESTE LI PRIMIJETILI NEŠTO DRUGAČIJE NA FACEBOOKU? STIGLA JE SUPTILNA PROMJENA

Meta, koja je u vlasništvu Facebooka, jučer je predstavila novi logo za popularnu društvenu mrežu, a promjena je toliko suptilna da mnogi nisu niti primijetili razliku.

S obzirom na to da Facebook ima više od dvije milijarde korisnika i svaka promjena je vidljiva velikom broju korisnika, iz Mete su objasnili kako je upravo to razlog zašto kompanija koristi suptilne promjene na logotipu umjesto radikalnih.

Osim promjene na logotipu, Meta je ažurirala i natpis Facebooka.

  • Koristili smo naš prilagođeni font, Facebook Sans, da redizajniramo natpis i logotip, kako bismo postigli konzistentnost i poboljšali ukupnu čitljivost na platformi-istaknuli su.

Uz to, ažurirana je i paleta boja, kao i dizajn Reakcija na platformi s namjerom da se omogući “veći emotivni odaziv” te da se prilagode “raznim potrebama korisnika”.

Inače, ovo je samo prva u nizu promjena vizualnog identiteta koje očekuju korisnike Facebooka, a iz kompanije su najavili daljnje promjene u budućnosti.

(Index.hr./ I.S.)

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa 'GLEDAJ Hayat' na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE