- Mašinovođe, i kada vide osobu na pruzi, ne mogu da zakoče u tom trenutku. Između 700 i 1.000 metara je zaustavni put željezničke kompozicije, odnosno kada mašinovođa stisne kočnicu, voz se kreće još oko 1.000 metara – rekao je Stanisavljević za K1 televiziju.
Prema njegovim riječima, u toj situaciji nemoguće je izbjeći nesreću.
Na pitanje koji su nakritičniji putni prijelazi koji se ukrštaju sa prugom, Stanisavljević je rekao da nema pravila i da se nesreće događaju i gdje je dobra vidljivost i gdje je pregledno.
- Ima slučajeva da dolazi od nesreće i kada je spuštena rampa, jer nestrpljivi vozači automobila krenu da zaobilaze rampu i udari ih voz – naveo je on.
Stanisavljević je, također, kazao da se djevojka, koja je u srijedu uvečer teško povrijeđena u željezničkom tunelu kod Pančevačkog mosta kada ju je pregazio voz, prelazila prugu tamo gdje to nije dozvoljeno.
- Ko god se kreće prugom i prelazi gdje nije dozvoljeno, prava je sreća ako se takvi slučajevi ne završe tragično – rekao je Stanisavljević za K1 televiziju.