KAHRIMAN: TELEKOMUNIKACIONI SISTEMI BH TELECOMA FUNKCIONIŠU BESPRIJEKORNO

Vršilac dužnosti generalnog direktora BH Telecoma Sedin Kahriman izjavio je danas na pres-konferenciji predstavnika federalnih institucija povodom širenja koronavirusa da je stanje telekomunikacionih sistema, njihove infrastrukture i kapaciteta odlično, te da i u sadašnjim okolnostima sistemi funkcionišu besprijekorno.

– Vjerujem da nam je svima jasno koliki je značaj telekomunikacionih sistema i kontunuiteta usluga i servisa generalno, a pogotovo u vrijeme globalne pandemije koronavirusa – kazao je Kahriman.

Govoreći o aktivnostima te kompanije u prethodnom periodu, podsjetio je da su 27. februara aktivirali Štab civilne zaštite koji ima dva primarna cilja – prvi je zaštita zdravlja radnika BH Telecoma, a drugi obezbjeđenje kontinuiteta svih usluga i servisa koje BH Telecom pruža.

  • U tom kontekstu smo slijedili mjere koje su nadležni organi nakon toga donijeli i rekao bih da je stanje telekomunikacionog sistema, naše infrastrukture i kapaciteta je odlično i nemamo nikakvih ispada i sistemi funkcionišu besprijekorno – naglasio je Kahriman.

Od početka pandemije, kako je dodao zabilježili su povećan promet podatkovnog saobraćaja u fiksnoj mreži, te su shodno tome proširili kapacitete. Napomenuo je da ne očekuju nikakve rizike u vezi komunikacija i telekomunikacijskih usluga koje pruža BH Telecom. Kada je riječ o zaposlenima u toj kompaniji, organizirali su i rad od kuće, rad u fizički odvojenim grupama koje administriraju pojedine sisteme.

Kompanija BH Telecom je, po njegovim riječima, kao tehnološki lider u situaciji koja nas je zadesila ocjenila da može na određeni način pomoći društvenoj zajednici i svim svojim korisnicima.

Među ostalim, kada je riječ o porodičnom segmentu korisnika usluga, kako je dodao, otključali su sve sadržaje kako bi zadržali ljude kod kuće što je jako važno u smislu poštivanja mjera. Omogućili su i forsiraju digitalne kanale, pa svi korisnici BH telecoma mogu zahtjeve za osnovnim i dodatnim uslugama obaviti iz svog doma putem digitalnog šaltera, jedne nove funkcionalnosti koju je BH Telecom obezbjedio.

Što se tiče poslovnih korisnika, kako je dodao, zajedno s partnerima Cisco i Microsoft omogućili su besplatno korištenje različitih, u ovom trenutku veoma potrebnih alata.

Napomenuo je da su jučer, u skladu s njihovom inicijativom koju je podržala Vlada FBiH, za pet bolnica uplatili po 200.000 KM za nabavku respiratora.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

DANIMA SE UPLAKANA HABIBA RASPITIVALA ZA SINOVE, SNAHU I UNUČAD: MOLI...

0
I ove godine sam se, sinko, okahrila kada sam čula da na spisku pronađenih za ukop nema mojih najmilijih - sina Rifeta (26), snahe Hatidže (24), petogodišnjeg unuka Adisa i dvogodišnje unuke Adise, s tugom nam govori Habiba Špiodić (88) iz planinskog sela Krušev Do kod Srebrenice, dodajući da se nada da će za njena života biti pronađene kosti njenih najmilijih.