KAKO DA SE NOSITE SA ANKSIOZNOŠĆU NA POSLU

Nositi se sa anksioznošću bilo gdje je jako teško, pronalaženje načina kako upravljati sa tim problemom na poslu, može biti posebno teško.

Pixabay

Posebni pritisci kao što su rokovi, sastanci, zahtjevni projekti i stres mogu povećati simptome i može biti jako teško da nađeš vrijeme da se pregrupišeš i usporiš, što može da bude jako iscrpljujuće.

Zato je jako važno, bez obzira koliko bili zauzeti, brinuti o sebi i znati kada. Dakle, ako patiš od anksioznosti, evo nekoliko savjeta kako da u toku radnog dana vodiš brigu o sebi.

Ostavi posao na poslu

Kada dođe kraj radnog vremena, učini sve da ostaviš posao na poslu kako bi se mozak resetovao i pripremio za sljedeći dan.

Potrudi se da ne nosiš posao kući i da se isključiš iz svega. Biti stalo dostupan je sigurno odlično za posao, ali je jako loše za mentalno zdravlje i pospješuje anksioznost.

Vrijeme poslije radnog dana posveti sebi i aktivnostima u kojima uživaš.

NASTAVITE ČITATI OVAJ ČLANAK
1 2 3

NAREDNA STRANICA »

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa 'GLEDAJ Hayat' na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.