KAKO DA SE NOSITE SA ANKSIOZNOŠĆU NA POSLU

Nositi se sa anksioznošću bilo gdje je jako teško, pronalaženje načina kako upravljati sa tim problemom na poslu, može biti posebno teško.

Diši duboko

Ako osjetiš napetost za vrijeme radnog vremena, odvoji nekoliko trenutaka i diši duboko.

Poznato je da duboko disanje povećava sveukupnu mentalnu bistrinu isporučujući više kisika u mozak, pomaže koncentraciji, poboljšava pamćenje, i najvažnije od svega pomaže da jasnije razmisliš o onome što te muči.

Izađi u kratku šetnju

Kretanje je ponekad najboji način da se oslobodiš anksioznosti, pa ako osjetiš da postaje preintenzivno na radnom mjestu izađi u kratku šetnju.

Kretanje resetuje tijelo smanjenjem kortizola, aktiviranjem zdravih hormona i tjelesnih hemikalija kao što je endorfin koji je hormon sreće.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

SKANDALOZAN VIDEO: DIVLJACI BACILI NESRETNIKA U KONTEJNER ZA SMEĆE I TO...

0
Tridesetak navijača ukrajinskog prvoligaša Desne iz Černihiva obračunalo se u utorak s novim direktorom Gagarinova stadiona tako što su ga ubacili u kontejner za smeće.