KAKO PITI VIŠE VODE: JEDNOSTAVNI NAČINI DA TO POSTANE DIO RUTINE

Voda ne samo da ublažuje žeđ, već nam pomaže u koncentraciji, reguliše tjelesnu temperaturu i potiče zdravlje stanica. Iako znamo da trebamo piti dosta vode, novo istraživanje pokazuje kako se većina muči s preporučenom količinom od 1,6 do 2 litre dnevno.

Stručnjaci su zato podijelili neke trikove kako povećati unos vode:

1. Uvijek nosite bocu vode sa sobom

Ako sa sobom uvijek imate veliku bocu vode, veća je vjerovatnost da ćete je i popiti. Kao što mobitel uvijek nosite sa sobom isto vrijedi i za stvaranje navike hidratacije.

  • Najbolji način da pokušate piti više vode je da ju u većoj boci imate sa sobom u svako doba dana, to će vas podsjetiti da nastavite piti tokom dana – rekao je farmaceut Abbas Kanani.

2. Postavite alarme

Alarmi će vam pomoći da uđete u redovnu rutinu konzumiranja vode, a to će vam pomoći u stvaranju navike.

  • Ako imate posao gdje ste cijeli dan na nogama i zaboravite na hidrataciju, trebali biste postaviti alarme koji će vas podsjetiti da pijete više. Ako radite za stolom, to će vam omogućiti i kratke, ali redovne pauze od ekrana i stola – dodao je Abbas.

3. Dodajte vodi okus

Ako više uživate u pićima s okusom i vodi možete dodate neki i tako je učiniti privlačnijom. Možete dodati svježe voće, poput limuna, limete, krastavca i mente – oni će dati vodi lijep okus, a istovremeno djelovati i kao detoks na vaše tijelo.

4. Steknite naviku da vodu pijete uz druga pića

Uvijek kad naručite svoje omiljeno piće, naručite i vodu.

  • Ako imate radne sastanke, uz kafu uzmite i vodu sa sobom. Ako ste navečer vani, pobrinite se da uz sva pića naručite i vodu. Tako ćete se početi navikavati tražiti vodu uz druga pića – kaže Kanani.

5. Ponesite vodu i kad idete spavati

Spavajte s bocom vode pored kreveta. Svi se probudimo dehidrirani, a rehidracija ujutro je važna za podršku energije, produktivnosti i koncentracije, kaže nutricionistica Jenna Hope.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

OFTAMOLOTG SAVJETUJE: EVO KAKO DA ODMORITE OČI OD DUGOG GLEDANJA U...

0
Problemi sa vidom, koji su sve prisutniji kod svih uzrasta u populaciji, kako oftalmolozi tvrde, vezuju se za mnogo vremena koje provodimo ispred kompjutera, telefona, tableta, ali i televizora.