KAKO SAČUVATI VITKOST NAKON PRESTANKA KONZUMIRANJA CIGARETA

Većina ljudi koji u nekom trenutku života odluče prestati pušiti dobije koji kilogram viška.

To i ne čudi jer pušenje blago ubrzava metabolizam i potiče sagorijevanje kalorija, pa se kod pušača kilogrami teže „lijepe“.

Istraživanja su pokazala da su bivši strastveni pušači poslije skloniji gomilanju suvišnih kilograma. Ovi savjeti stručnjaka će vam pomoći da sačuvate vitkost i nakon prestanka pušenja.

Manji obroci

Jedite hranu bogatu nutrijentima – Posegnite za prirodnom hranom bogatom nutrijentima. Ona će vam pomoći da dosegnete svoj fizički i mentalni vrhunac.

U nedostatku cigareta nemojte puniti police nezdravim grickalicama i slatkišima, nego sjemenkama i orašastim voćem, a smočnicu opskrbite svježim voćem i povrćem. Također, nemojte jesti ispred ekrana, nego za stolom. Jedite polako i svjesno.

Uvedite češće, ali manje obroke – Konzumirajte 5-6 malih obroka dnevno. Takvi mali obroci svakih nekoliko sati dat će dobar poticaj i vašem metabolizmu. Pazite na to da jedete raznovrsno te povećajte unos proteina i vlakana.

Brza šetnja

Pazite na hidrataciju – Kad god osjetite želju za cigaretom ili hranom, popijte čašu vode. To zaista djeluje, a i trenutačno vam ispuni želudac. Hidratacija je iznimno bitna i za čišćenje vašeg organizma od toksina koji su u njemu preostali od vaše nikotinske ovisnosti.

Prakticirajte brze šetnje i vježbajte – Kako biste održavali svoju dobru liniju, jako je važno da ste aktivni i u pokretu. Tu će vam pomoći svakodnevne brze 30-minutne šetnje. Možete i početi trčati ili pak planinariti.

Tehnike opuštanja

Dok bi vas prije cigareta trenutačno umirila, nakon što ste ugasili zadnju odjednom ste uznemireniji i skloniji nervozi. Nemojte zbog toga pokleknuti i vratiti se starim navikama. Upravo zato je važno da uvedete neke od jednostavnih tehnika opuštanja, bilo da se radi o masaži, dubokom disanju, mindfulness meditaciji ili pak nečem drugom što na vas djeluje umirujuće.

Negativne emocije

Možda su vam cigarete na neki način bile sredstvo bijega od negativnih emocija. Sada, kada vam se javi takva emocija, obično posežete za hranom? Umjesto da se tješite hranom, suočite se sa svojim emocijama i prihvatite ih takve kakve jesu, bilo da se radi o ljutnji, bijesu, razočaranju ili osjećaju nemoći.

Već sama činjenica da ste prestali pušiti trebala bi u vama buditi osjećaj ponosa na vlastito postignuće. To zahtijeva veliku snage volje i odlučnost, stoga budite dobri prema sebi. Nagradite se nekim zanimljivim hobijem, knjigama, druženjem s dragim ljudima. To će povećati osjećaj zadovoljstva i životnog smisla, pa vam hrana odjednom više neće biti tako privlačna i neodoljiva.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

OVE NAMIRNICE KOJE ČESTO KORISTIMO NEMAJU ROK TRAJANJA

0
Ako se dobro zatvore i pohrane na mjesto bez sunca i vlage, neke namirnice koje svakodnevno koristimo nemaju rok trajanja.