KOLIKO IMATE GODINA? USKLADITE NAČIN ISHRANE S TIM

Mit u koji vjeruje većina ljudi vjeruje je da postoji savršena dijeta i savršen način ishrane. Međutim, ne postoje dva ista ljudska organizma i ono što je dobro za jednu osobu, možda nije dobro za drugu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ipak, u zavisnosti od toga koliko godina imate, postoje neke namirnice koje treba da izbjegavate i one koje biste trebali da uključite u svakodnevnu prehranu da biste ostali zdravi, piše Bright Side.

U tinejdžerskim godinama

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U ovoj fazi vaše tijeloi dalje raste i razvija se, zbog čega vam je potrebno puno hranjivih sastojaka. Veliki broj tinejdžera preskače doručak i jede hranu koja nema nikakve nutritivne vrijednosti. Ako ste u ovom uzrastu, naviknite se da doručkujete svaki dan. Ne morate se odreći svoje omiljene hrane, ali smanjite količinu koju konzumirate. Uključite u svoju prehranu hranu bogatu kalcijumem, proteinima i gvožđem.

U dvadesetima

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kada ste u 20-ima, vrijeme je da vaši obroci postanu zdravi. Iz svoje prehrane izbacite čips, mliječnu čokoladu zamijenite crnom, pijte jogurt umjesto sladoleda, a ako volite piletinu, jedite je kuvanu. U svoju ishranu uvrstite hranu bogatu omega-3 masnim kiselinama i folnom kiselinom, poput zelenog povrća, tjestenine, oraha, lososa.

U tridesetima

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U ovim godinama morate konzumirati hranu koja jača mišiće i kosti. To uključuje namirnice bogate proteinima poput jaja, sjemenki, orašastih plodova, sojinih proizvoda, pilećih prsa … Mlijeko i jogurt ključni su za jačanje kostiju, ali ako je potrebno, razmislite o uzimanju dodataka kalcijuma i proteina.

U četrdesetima

Da biste regulisali nivo šećera u krvi i ojačali metabolizam, u ovoj fazi života obavezno uključite više vlakana u ishranu. Namirnice poput brokule i cjelovitih žitarica savršene su za vas. Izbjegavajte hranu koja nema nutritivnih vrijednosti. Ostali prehrambeni proizvodi koje možete konzumirati su zdravi domaći sendviči, nemasni mliječni proizvodi i mnogo voća i povrća. U svaki obrok obavezno uključite proteine.

U pedesetima

S godinama se naš metabolizam usporava, zbog čega se savjetuje hrana koja se lako vari. Da biste smanjili znakove starenja jedite brokoli, borovnice, orašaste plodove i spanać. Jabuke vam mogu pomoći da snizite holesterol, ali i u borbi protiv dijabetesa.

Kad imate više od 60 godina

Kad ste u ovom životnom dobu, obavezno uključite pet porcija povrća i dvije porcije voća svaki dan. Konzumirajte hranu bogatu gvožđem poput spanaća, leće i pasulja. Soja i zeljasto povrće pomoći će vam da ostanete u formi. Osim toga, morate smanjiti unos soli. Pijte više vode i izbjegavajte hranu koja nema nutritivnih vrijednosti koliko god možete.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa 'GLEDAJ Hayat' na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE