KONOBARI OTKRILI KOJIM SE TRIKOVIMA SLUŽE DA IM OSTAVITE VEĆU NAPOJNICU

Na platformi Quora konobari su otkrili neke trikove kojima se služe kako bi izvukli veću napojnicu od gostiju.

Ilustracija

Lagano dodirnite ruku osobe koja najvjerojatnije plaća (upozorenje: ne pokušavajte ovo u azijskim i/ili muslimanskim zemljama)”, započeo je jedan od korisnika Quore pa je dodao i da je dobro naglas ponavljati narudžbu gosta, kao i mnogo brige posvetiti djeci i psima ako su s gostima u ugostiteljskom objektu.

Konobari će vam rijetko istaknuti nešto s menija osim ako nemaju neki poslovni razlog da to učine. Moguće da imaju viška toga u kuhinji ili da se moraju što prije riješiti te namirnice zbog svježine. Ako konobar želi prodati neki koktel ili skuplji desert, dovoljno je da prošeta s njim po restoranu ili kafiću, nekom će odmah zapeti za oko i htjet će naručiti baš to – dodao je.

Naglasio je i da uvijek treba biti pristojan prema konobarima. “Nikad ne znate kakvu tekućinu ćete dobiti u, primjerice, juhi. U 80-ima, dok sam radio kao konobar u Švicarskoj i Njemačkoj, viđao sam kolege kako uriniraju u tanjur juhe nepristojnog gosta”, kaže on.

  • Dok sam ja radio kao konobar, često bismo imali regularne goste koji bi uvijek dolazili u isto vrijeme. Zapamtio bih šta naručuju i u koje vrijeme dolaze i pobrinuo se da ih to uvijek čeka baš onda kad se pojave u restoranu – ispričao je drugi bivši konobar.
  • Dok sam radila kao konobarica, shvatila sam da je bitno da se uvijek ponašam kao da mi je upravo njihov stol najvažniji i kao da upravo oni imaju moju punu pozornost. Nebitno u kolikoj sam gužvi možda u tom trenu bila”, dodala je još jedna korisnica Quore.

Ostali su otkrili da je dobro kimati glavom dok gost naručuje jer tako konobar ostavlja dojam da se “slaže” s njegovom narudžbom i da ga cijeni.

“Biti iskren i pošten najbolja je politika. To će proći svaki put i gost će vas za to nagraditi”, zaključio je nakon svega jedan korisnik Quore.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa 'GLEDAJ Hayat' na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.