KORISNI SAVJETI: KOLIKO DUGO MOŽETE PAUZIRATI TRENIRANJE BEZ DA IZGUBITE KONDICIJU

Iako je redovno vježbanje veoma važno ako želite održati kondiciju, izgraditi izdržljivost tijela te izgubiti kilograme, uvijek dođe vrijeme kada morate da odmorite.

Vraćanje vježbanju

Čak i ako odvojite samo nekoliko dana odmora, trebate znati da kada se vratite na trening mišići vam se mogu upaliti. Koliko će vas boljeti ovisi o genetici, koliko dugo ste odmarali i koliko su vam treninzi bili naporni. Ako duže vrijeme ne trenirate olakšajte svoj trening kako bi izbjegli moguće povrede.

Iako će vam izgledati kao da sve počinjete ispočetka vaše će se tijelo vratiti u formu i prije nego što to mislite.


Savjeti za vraćanje na trening:

Započnite jednostavno, prijašnju rutinu vježbanja zamijenite lakšom verzijom, upotrebom manjih težina i vježbama manjeg intenziteta.

Dajte svom tijelu vremena povratak može potrajati i tri sedmice da se vratite tamo gdje ste stali, ovisno o tome koliko ste radili prije i koliko vremena je prošlo.

Odvojite dodatne dane odmora kako bi vaše tijelo moglo ozdraviti i ojačati.

Svake sedmice postepeno povećavajte intenzitet dok se ne vratite svojoj uobičajenoj rutini.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

IZBJEGAVAJTE POPODNEVNI SAN DUŽI OD 40 MINUTA, EVO I ZBOG ČEGA

0
Brojni stručnjaci savjetuju da nije svaki odmor dobar te shodno tome ne savjetuju odraslima popodnevno drijemanje osim ako ono traje manje od 40 minuta. U suprotnom, mogu se poremetiti unurašnji tjelesni sat i ciklusi spavanja.