- Pred samim je završetkom novi album, ali nije gotov. “Vatreni poljubac”, to je taj zvuk koji traje 40 godina. Nije problem završti album, problem je kako ga promovisati. Problem je svima, ne samo meni i mojoj grupi. Turneja se vezuje za izdavanje albuma, singla, pjesme. Mene ne interesuje da li prolazi, ja ne mijenjam, to sviram što volim takav zvuk i muziku. Sa istom ljubavlju to radim i sada, nas je trojica – ja, bubnjar i basista. Mi na probi kad sviramo kao koncert da sviramo. Mi uživamo i na probi. Ovoga puta, udarne dvije pjesme su rokerske, ima ih sa pričanjem, ima starijih pjesama koje sam nudio pjevačicama, pa sam i njih uvrstio. Ima negdje 13 pjesma – rekao je Milić za Puls Srbije.
Vukašinović se prisjetio i učešća u rijaliti formatima, ali i svojih cimera iz rijalitija, Ere Ojdanića i Maje Nikolić.
- To što sam popularan, to nije vezano samo za rokenrol, više me ljudi znaju iz rijalitija, nego po onome što sviram. Ja imam probitačnu misao, to je rokenrol. Rokenrol je razmišljanje. “Veliki brat” je jedini pravi rijaliti, morali su da se drže pravila, danas što se radi to je katastrofa. Ovdje su kazne jednosedmični, jednomjesečni honorar. Kakav je čovjek koji se ne pridržava svojih riječi – nikakav – rekao je Milić.
- Era je odličan harmonikaš, to što sam ga učio, nije u njegovom narodnjačkom fazonu. Mi se dugo znamo, ja znam kakav je on, znam da ga kanališem. Bio je i bez mene u rijalitiju, ali to nije to. Ja znam kako ga čačnuti da to bude pravo. I dalje ne volim pjevanje Maje Nikolić – rekao je Milić.
Vukašinović je otkrio kako se snašao za vreme pandemije:
- Supruga je dobro. Čuvamo se standardno, izbjegavam da idem među ljude. Doći u stanje da se pita život da li si na respiratoru, najgore je što ovi koji su zaraženi nemaju simptome. Dođe čovjek, pozdravi se, ljudi se izljube, a virus se prenosi. Virus sačeka, pa kad te napadne, uništi te. Ovi muzičari koji zarađuju desetine hiljada eura svakog vikenda, oni su na aparatima. Ja ne zarađujem kao oni, ja sam i prije virusa – rekao je roker.
- Sa Hankom sam napravio revoluciju u narodnoj muzici. Do mene i Hanke se zvala novokomponovana, to je bio izraz za šund. Svaka muzika koja se stvara je novokomponovana. To sam ja razbio, digao sam nivo narodne muzike na koncerte, Hanka je bila prva koja je imala koncerte u Domu sindikata. Uradio sam joj poslije cio album. Narodnu muziku sam postavio na pravo mjesto. Toma Zdravković je čuo “Sećaš li se Sanja” i dao sam mu- rekao je Milić.