LUBENICA DIJETA SKIDA PET KILOGRAMA ZA PET DANA

Ovaj režim ishrane idealan je kad na brzinu hoćete da dotjerate liniju.

PRAVA ljetnja dijeta koja može da pomogne da smršate veoma brzo, obavezno uključuje lubenicu. Ovo povrće se sastoji iz 90 odsto vode i može se reći da je više “pijete”, nego što je jedete. Ipak, zahvaljujući velikoj količini vlakana, može brzo da zasiti, što je čini idealnom, niskokaloričnom namirnicom.

Oko 100 grama lubenice sadrži 30 kalorija. Vlakna ispunjavaju mjesto u crijevima baš kao i tečnost, a to smanjuje apetit. Važna prednost lubenice je i činjenica da jedući je, unosite dovoljno vode u organizam, što pomaže u procesu izbacivanja toksina, regulisanju nivoa natrijuma u tijelu i izbacivanju viška vode iz organizma.

Ukoliko ste “u stisci” sa vremenom pred odlazak na more, a ne treba vam mnogo do savršene linije, lubenica dijeta je režim ishrane kojim ćete postići brze rezultate. Kratkoročna dijeta sa lubenicom traje pet dana i omogućava da za to vrijeme skinete toliko kilograma.

PRVI DAN

Doručak: kriška lubenice i šolja kafe ili čaja

Ručak: 150 g govedine uz 150 g kuhane riže, kriška lubenice

Večera: 60 g sira, kriška hljeba i kriška lubenice

DRUGI DAN

Doručak: parče tost-hljeba, šolja kafe ili čaja i kriška lubenice

Ručak: 100 g piletine bez kožice, parče hljeba i kriška lubenice

Večera: 100 g ribe na roštilju, 100 g kuhanog pirinča i dvije kriške lubenice.

Pixabay

TREĆI DAN

Doručak: komad tost-hljeba, šolja kafe i kriška lubenice

Ručak: 50 g paste sa paradajz sosom i tri kriške lubenice

Večera: salata od svježeg povrća i lubenica – koliko god možete da pojedete

ČETVRTI DAN

Doručak: dvije kriške lubenice

Ručak: supa od brokolija ili drugog povrća, parče hljeba i dvije kriške lubenice

Večera: tri pečena krompira srednje veličine i dvije kriške lubenice

PETI DAN

Doručak: tri kriške lubenice

Ručak: 150 g goveđeg mesa i neograničena količina lubenice

Večera: parče integralnog hljeba, 60 g sira i tri kriške lubenice

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

NEDOSTATAK SNA NEGATIVNO UTJEČE NA LJUDSKI METABOLIZAM: PREMA REZULTATIMA ISTRAŽIVANJA

0
Ukoliko tokom noći imate manje od preporučenih 7-9 sati sna, to bi moglo dovesti do nekoliko hroničnih zdravstvenih stanja poput dijabetesa i srčanih bolesti te vas izložiti riziku od pretilosti.