MAŠINA: OVO JE OBNOVLJENI AUDI A8

Novosti nisu značajne i bitne, osim one da je to zadnje što ćete vidjeti od ovog modela kad su u pitanju klasični pogonski motori.

Naime, Audi je već potvrdio nasljednika za 2024. godinu i najavio ga kao električni model. No vratimo se mi na početak i 2017. godinu kad je lansirana četvrta generacija modela A8.

Direktni rivali su noviji, BMW serije 7 je stigao 2019. godine, a svemoguća S klasa 2020. Stoga ne čudi što su se u Audiju odlučili na redizajn koji uključuje i sportsko S8 izdanje.

Blagim osvježavanjem prednjice novom maskom i odbojnicima s većim usisnicima A8 se jasnije distancira od ostatka game. Tu su i nova svjetla s Digital Matrix LED tehnologijom s 1.3 miliona minijaturnih zrcala u svakom faru.

Silueta je ostala ista uz jedine novosti u vidu novih nijansi i dizajna naplataka. Straga pak OLED tehnologija svjetala, sada sa svjetlosnim upozorenjem ako se parkiranom A8 približi drugo vozilo na manje od 2 metra razmaka.

Obilje kroma se podrazumijeva, osim ako birate S line niv s više sportskog duha. Tu je i S8, koji se raspoznaje po četverostrukom ispuhu i difuzoru.

Audi A8 u dužinu mjeri 5.19 m, dok se L model rastegao na 5.32 m. Kinezi imaju na raspolaganju i Horch model dužine 5.45 m. Što god birali, komfor je zagarantiran. A u kabini vlasnika očekuje digitalni kokpit s 10.1“ zaslonom te 8.6-inčnim centralnim zaslonom infotainmenta. I putnici straga dobivaju svoje ekrane (10.1“), dok će dojam upotpuniti Bang & Olufsen audiosistem s 23 zvučnika snage 1920 W , prenosi Index.hr.

Ne treba napominjati da L model ide korak dalje nudeći vlasniku na stražnjem sjedalu ugođaj kraljevskog prijestolja, pa i nešto više. Vozač pak može računati na podršku 40 sistema asistencije.

Ponudu motora čine 3.0 TFSI V6, 4.0 TFSI V8, biturbo 4.0 TFSI V8 i 3.0 TDI te je u najavi plug-in hibrid. Sve verzije dolaze s osmerostepenim automatikom, a benzinci i 48-voltnim hibridnim dodatkom. W12 se nažalost ne spominje.

Početni 55 TFSI daje 340 KS i 500 Nm, 60 TFSI raspolaže s 460 KS i 660 Nm, a S8 s 571 KS i 800 Nm. Potonji uhvati stotku za samo 3.8 sekundi.

Prodaja kreće u decembru, a start je na 99.500 eura za bazni 50 TDI i penje se do 144.800 eura, koliko stoji S8.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa 'GLEDAJ Hayat' na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE