Idejno rješenje novog vizuelnog identiteta osmislio je i razvio kreativni tim agencije “Fabrika“, koji je svoj rad na ovom projektu realizirao pro bono, kao donaciju i izraz podrške radu Memorijalnog centra Srebrenica.
- Izuzetno nam je zadovoljstvo što imamo priliku da radimo sa ‘Fabrikom’ i što smo dobili njihovu podršku na ovaj način. Uvijek smo smatrali izuzetno važnim da Memorijalni centar Srebrenica dobije svoj jedinstveni vizuelni identitet, koji će našu instituciju učiniti prepoznatljivom u svijetu, baš na onaj način kako je to ‘cvijet Srebrenice’ kao univerzalni simbol genocida u Srebrenici učinio za okupljanje organizacija i ljudi koji se aktivno bore protiv negiranja genocida širom svijeta – naglasio je Emir Suljagić, direktor Memorijalnog centra Srebrenica.
Predloženi vizuelni identitet je danas usvojio Upravni odbor Memorijalnog centra Srebrenica. Ključni motiv nove oznake su prepoznatljivi bijeli nišani mezarja u Potočarima.
Agencija “Fabrika“ je također pripremila i kratki video povodom 25. godišnjice genocida u Srebrenici na engleskom i bosanskom jeziku, a koji će biti predstavljen javnosti i ustupljen na besplatno korištenje svim medijima krajem ove sedmice.