Prema njegovim riječima, kada su u pitanju dionice koje spajaju Beograd, Tuzlu i Sarajevo, postoji problem koji je u vezi s uređenjem BiH i načinom njenog funkcionisanja.
- Ovo je autoput koji ide od Kuzmina, preko Rače, Bijeljine, Brčkog, a onda imamo problem spajanja s Tuzlom i Sarajevom – rekao je Mitrović, preciziravši da je trasa koja ide od Rače preko Bijeljine, Brčkog i prema Vukosavlju, u dobroj realizaciji i da na proljeće počinje gradnja puta od Rače ka Bijeljini.
Govoreći o dionicama puta prema Tuzli i Sarajevu, Mitrović podsjeća da postoje različite ideje – da se od Tuzle radi autoput ili brza cesta prema Brčkom, koja bi spojila Tuzlu s autoputem Sarajevo – Beograd, a druga je varijanta da put ide od Tuzle prema Žepču.
- Što se tiče drugog dijela, od Sarajeva prema Vardištu, djelimično je ta trasa definisana, ali ipak nije dovoljno urađeno. Problem su sredstva i samo definisanje trase – rekao je Mitrović, prenosi Avaz.
On ističe da u ovom trenutku ne postoji inicijativa Federacije BiH u vezi s gradnjom autoputa od Sarajeva prema Vardištu.
- Postoji zastoj, u ovom trenutku sigurno u radovima prednjači Republika Srpska – zaključio je Mitrović.