MLADI KROMPIR S KOPROM: MOŽETE GA POSLUŽITI KAO PRILOG

Mladi krompir i kopar se divno slažu i nadopunjavaju. U jelo smo dodali još nekoliko dodataka i učinili ga tako zasitnim glavnim obrokom.

Sezamove sjemenke su tu zbog kalcija i željeza a sjemenke konoplje zbog biljnih proteina koje sadrže.

Po želji ovaj  krompir možete poslužiti kao prilog ili uz umak od svježeg kopra ili salatu.

Sastojci

  •     1 kg mladog  krompira, što manjeg
  •     pušlek mladog luka
  •     1 glavica bijelog luka
  •     i/ ili 2 režnja bijelog luka
  •     kašika sjemenki konoplje
  •     kašika sezamovih sjemenki
  •     šaka grančica svježeg kopra
  •     maslinovo ulje
  •     so

Priprema:

Krompire pecite u komadu ako su manji ili ih razrežite ako su veći. Ako želite skratiti vrijeme pripreme, možete ih nekoliko minuta kuhati u kipućoj vodi.

Bijeli luk sitno narežite i lagano pržite na ulju. Dodajte i bijeli dio mladog luka i nastavite. Kad luk omekša dodajte  krompire i pecite 15-tak minuta ili dok ne bude gotov (provjerite). Dodajte narezani kopar i mladi luk i pecite oko minutu-dvije miješajući.

Sezam prepržite u tavi bez ulja i pospite preko  krompira. Sjemenke konoplje pospite bez termičke obrade.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

STVARI KOJE NIJE ZNALI O KIVIJU: PROČITAJTE U ČEMU SVE POMAŽE

0
Slasno zimsko voće - kivi, koje sadrži samo 60 kalorija na 100 grama obiluje vlaknima koja održavaju zdrav probavni sistem. Zdrava probava znači optimalnu opskrbu tijela hranjivim tvarima, vodom i elektrolitima, koji utječu na stanje čitavog organizma.