MOGUĆE JE ZASLADITI SE, A IZBJEĆI ŠEĆER

Samo pravi ovisnici o slatkišima znaju kako je kad vam "padne šećer".

Mnogi su spremni da obustave sve što rade kako bi otišli do frižidera ili prodavnice po svoju dozu slatkog. Ipak, nutricionisti kažu da želju za slatkišima ponekad možete zadovoljiti i uz pomoć namirnica koje ne sadrže konzumni šećer.

Ovo su neke od njih:

 1. Cimet: Kad vas “uhvati” želja za slatkim, u običnu kafu dodajte kašičicu cimeta. Iako ovaj začin nije sladak, naš mozak ga povezuje s desertima poput kolača i pita, te tako kreira iluziju slatkoće. Možete da ga dodate i u zobenu kašu ili jogurt.

2. Ekstrakt vanilije: Kap-dvije ekstrakta vanilije transformirat će ukus napitaka i hrane u neponovljivi gastronomski doživljaj.

3. Banane: Probajte mafine, palačinke ili patišpanje u koje ćete umjesto šećera dodati jednu izgnječenu bananu. Ovo voće s visokim postotkom fruktoze zasladit će vaš desert i dati mu sočnost.

4. Karamelizirani luk: I slana jela traže šećer, pogotovo kad je potrebno da uravnotežite kiselost sosa od paradajza ili gorčinu patlidžana. Zato, kuhanje obavezno započnite dinstanjem crvenog luka, koji je prirodno sladak. Važno je da luk dinstate na umjerenoj temperaturi duže vrijeme, tačnije dok ne dobije lijepu smeđu boju.

 5. Dašak citrusa: Gotovo da nema hrane koju malo iscijeđenog soka od citrusnog voća poput narandže neće “popraviti”.

Dodajte ovaj slatko-gorki sok pitama od bobičastog voća, supama i preljevima za salate, a možete i da ga koristite i za kiseljenje povrća.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

SLIJEDITE GA: JEDAN OD NAJBOLJIH SAVJETA KOJI ĆETE DOBITI U DOBA...

0
Sve bi odrasle osobe trebale raditi najmanje 150 minuta snažne tjelesne aktivnosti tjedno, što je još važnije za dobrobit i mentalno zdravlje u eri koronavirusa, objavila je u srijedu Svjetska zdravstvena organizacija (WHO) u svojim prvim smjernicama u desetljeću, javlja Hina.