MUŠKARCI VIŠE VOLE MESO, A ŽENE TJESTENINU

Nema obroka bez mesa, pokazalo je nedavno veliko istraživanje o prehrambenim navikama. Trendovi su da kod muškaraca u ishrani dominira meso, naročito roštilj i pečenje. Muškarci međutim, ne vole jesti buranija, a za njom slijede jela također s povrćem (kupus, grašak).

Žene imaju malo drugačiji ukus, jer manje insistiraju na mesu, a od mesa je glavna piletina. Za razliku od muškaraca, koji ga gotovo i ne pominju, krompir je ženama drugo omiljeno jelo.

Žene više vole tjestenine od muškaraca, a pomalo iznenađujuće jeste da manje vole ribu. Oba spola podjednako vole, odnosno ne vole voće, buraniju, grašak, gljive, brokoli, blitvu, karfiol i slatki kupus.

Meso je popularno kao izbor jela kod muškaraca, jer je sinonim za dobru, kaloričnu, ukusnu hranu. Povrće muškarcima nije prioritet, kao ni plodovi mora, već su više za plodove tora. Meso ima dobar zasićujući efekat, daje dosta energije, masti i proteina. Roštilj, kobasice, pa i pečenje, za razliku od, recimo, kuhanog mesa imaju znatno bolji ukus zbog aromatičnih jedinjenja koje sadrže i brzo se pripremaju, pa je jasno zašto je roštilj prvi izbor.

Žene imaju istančaniji ukus, što je u skladu i s mirisima i bojama, koje također bolje osjećaju od muškaraca. Ovo ne znači da su žene superiornije, već da više pažnje poklanjaju namirnicama koje ulaze u jelo, kao i svom izgledu.

Zato žene imaju više favorita što se tiče ishrane i ona je, po pravilu, raznovrsnija od one kod muškaraca. Tradicionalna jela, kao i roštilj, žene vole gotovo kao i muškarci, ali im je i povrće nezaobilazno.

Žene više cijene piletinu jer je mekana, ukusna, brzo se priprema. Ukoliko pričamo o pilećim grudima bez kožice, ona imaju manje zasićenih masnoća, pa je manje i celulita kod žena.

Da li je, uz ovakav trend izbora hrane moguće zadovoljiti osnovne postulate zdrave prehrane i je li ona moguća uprkos brzom tempu života? Kada čovjek ima previše obaveza, zdrava ishrana je uglavnom prva stvar koje se odriče.

Takav svjetski trend nije nešto što bi bilo dobro za zdravlje, prenosi sajt www.health24. com, ali postoji nekoliko savjeta kako se ljudi mogu hraniti zdravo i da dobro planiraju obroke.

Čovjekovom organizmu su vježbanje i dobra ishrana najpotrebniji baš kada je pod najvećim stresom i sa najviše obaveza. Svjetski nutricionisti nude sljedećih pet preporuka za prehranu ljudi koji imaju previše obaveza.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

POZNATI ITALIJANSKI KUHAR OTKRIO JEDINI TAČAN RECEPT ZA ŠPAGETE BOLONJEZ

0
Poznati italijanski chef Stefano Cilla, koji vodi kuhinju u restoranu Bancone u Engleskoj, otkrio je da za pripremu bolonjez umaka postoji samo jedan tačan recept koji trebate slijediti.