Gary Vee živi na internetu. Ponekad radi i 16 sati dnevno jer odgovara na komentare na društvenim mrežama, katkad u realnom vremenu, onako kako se pojavljuju.
Manijakalnu interakciju s anonimnom masom publike održava s razlogom – svi ti nickovi i profili zaslužni su za to što može živjeti na internetu pa dobrim dijelom i od njega.
Što živjeti, obogatiti se! Iako Gary Vee nije influencer, nego čisti biznismen koji je hakirao eksploataciju novog digitalnog prostora za brendiranje svega što mu donosi novac, kroz konstantno i konzistentno stvaranje sadržaja i izravnu komunikaciju s publikom – kupcima. Postoje influenceri koji rade istu stvar ili barem sličnu, ali pri tome uglavnom ne vode firmu koja godišnje zavrti više od 130 miliona dolara profita.
– Kad me ljudi nazivaju samopromotorom – shvaćam, jer puno radim na svojem osobnom brendu. Ali da su proveli samo četiri sekunde kopajući, znali bi da nisam rekao ni jednu riječ dok nisam bio u srednjim tridesetima i već izgradio golemi biznis – kaže Gary u svoju “obranu”, iako se načelno nema od čega braniti.
Samopromocija je danas ozbiljan posao. Gary Vee je propovjednik poduzetništva i internet-superstar, preacher koji vrišti iz vašega mobitela kao sportski trener iz američkih filmova koji urla na svoju momčad, pokušavajući natjerati mlade da iskoriste trenutak globaliziranog tržišta i uzmu svoj dio kolača pametnim navigiranjem kroz novo stanje stvari.
Nalazi se u samom srcu tornada gotovo svakog hashtaga koji blista na motivacijskom nebu međumrežja: “entrepreneur” je posljednjih nekoliko godina postao simbolom coola nove generacije, nouevau riche klišeji s Lamborghinijima i ljepoticama rentanim za potrebe Potemkinovih sela od oglasa na Instagramu, Gary Vee hoda u majici i jeansu pa verbalnim bacačem plamena udara kontru preseravanjima i utabanim prodavanjima magle, tvrdeći kako su samo štednja i bjesomučna šljaka recept za uspjeh.