NAČIN ISHRANE PREMA TIPU FIGURE: EVO ŠTA I KADA JESTI!

Poznato vam je da svaki tip građe zahtjeva posebnu ishranu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Donosimo vam dijetu za tijelo u obliku pješčanog sata, jabuke, kruške i pravougaonika

Dijeta za tip građe: Jabuka

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Osobine figure: Masivna ramena i grudi, vizuelno povećan torzo; Nedostatak naglaska na struku;

Nutricionisti preporučuju: Minimum unosa ugljenih hidrata, a povećati unos vlakana. Dame koje imaju ovaj oblik tijela, bore se sa holesterolom i imaju opasnost od razvoja dijabetesa i srčanih tegoba. Ove dame povećan nivo kortizola, hormona stresa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Šta raditi?

Istežite se stalno: joga i istezanje će vas spasiti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U ishrani se fokusirajte na unos “sporih” ugljenih hidrata, na primjer: heljdu i proso. Posno meso nemojte da isključujete.

Zaključak: izbegavajte masnu hranu.

Ova dijeta je za sve prilike i najbolje djeluje, tvrdio je doktor Uglov.

Dijeta za tip građe: Kruška

Osobine figure: Masivna zadnjica i prenaglašeni bokovi, zaobljena koljena; tanak struk, a ramena i grudi vizuelno uži od kukova. Višak kilograma se uvijek lijepi za bokove i zadnjicu.

Ako imate ovakav tip građe, iz ishrane izbacite ugljene hidrate i meso. Preporučljivo je da jedete: povrće sa vlaknima; kiselo mlijeko; posno meso; bobičasto voće i, generalno voće.

Izbaciti obavezno: šećerne napitke; peciva i slatkiše, kao i maslac i orašaste plodove.

Vježbanje: Za vas je klasično trčanje.

Ilustracija

Dijeta za tip građe: Pješčani sat

Osobine figure: Obim grudi i kukova je približno jednak; masne naslage se nakupljaju skladno, podjednako i gornji ali i na donji deo tijela. Struk je primjetno naglašen.

Obratite pažnju na zdrav način ishrane i vježbanje. Preporučuje se joga, aerobik, plesovi…

Potrebno je u ishranu ubaciti lisnato povrće; govedinu, jaja, orasi, memasni mliječni proizvodi.

Izbacite šlatkiše!

Dijeta za tip građe: Pravougaonik

Ovo je tip tijela, takozvani “žena dječak”: uska ramena; uski kukovi; male grudi.

Kad takva žena dobije višak kilograma, masati se nakupljaju na stomaku i na kukovima. Korisno je u ishranu uključiti proteine i masnu ribu.

Ograničiti: kafu i slatkiše.

Fizička aktivnost: lagane vježbe, pilates, aerobik, ples.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa 'GLEDAJ Hayat' na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

NA SNAGU STUPIO JEDAN OD NAJSTROŽIJIH ZAKONA O ZABRANI ABORTUSA U...

0
Oklahomski guverner Kevin Stitt u srijedu je potpisao najstroži zakon o zabrani abortusa od začeća koji građanima dopušta da tuže one koji pomažu ženama prekinuti trudnoću.