NAKON DORUČKA STE BRZO GLADNI? JELO MORA BITI PUNO PROTEINA, EVO PRIJEDLOGA

Pojedete doručak kod kuće, ali dok stignete na posao ili fakultet već osjećate ponovnu glad - najčešće puno intenzivniju od one nakon buđenja - i nije vam jasno zašto se to događa?

Vjerovatno ne unosite dovoljno nutrijenata, pogotovo proteina, tvrde stručnjaci.

Nutricionistkinja Amy Shapiro kaže da su proteini ključni u održavanju sitosti, davanju energije, pa čak i u upravljanju promjenama raspoloženja.

Može ih se naći u svakoj stanici tijela, a konzumacija pomaže u održavanju tih stanica kao i u oporavku i rastu mišića i tkiva. Osim toga, reguliraju probavu i ravnotežu hormona.

Shapiro preporučuje konzumiranje 0,8 grama proteina po kilogramu tjelesne težine dnevno.

Ovaj broj nije jedinstven za sve, ali može se povećati ili smanjiti ovisno o vašem  nivou aktivnosti, vašem zdravlju i vašim prehrambenim ciljevima.

Predložila je, za Real Simple, i nekoliko obroka koji su idealni za pojesti u jutarnjim satima.

Jaja

  • Jaja su bogata kolinom i vitaminom D, ali i proteinima – jedno jaje sadrži 7 grama proteina, pa ako napravite omlet s dva jaja i dodate mu puno povrća, imat ćete 14 grama proteina u kombinaciji s vlaknima, vitaminima i mineralima”, kaže i dodaje da su uz to i vrlo jednostavna za pripremiti i ne treba vam puno vremena.

Chia sjemenke s jogurtom ili u obliku pudinga

Ovaj doručak je za one koji preferiraju slatku hranu ujutro. Jedna porcija grčkog jogurta ima 14 grama proteina, a kada mu dodate chia sjemenke kao izvor zdravih masti i 5 grama biljnih proteina napravili ste savršenu kombinaciju.

Za kraj dodajte maline ili borovnice kao izvor vlakna i antioksidansa.

Od chia sjemenki možete napraviti i puding. Stavite 3 žlice u pola šalice biljnog mlijeka, dodajte 1 malu kašikicu javorovog sirupa i voće po želji.

Ovaj doručak trebali biste napraviti večer prije kako bi chia pustila prirodnu sluz i napravila puding teksturu, prenosi Večernji list.

  • Ovaj doručak odličnog je okusa, pun je omega-3 masnih kiselina za zdravlje kože i mozga, te će vas satima držati sitima zahvaljujući vlaknima i bjelančevinama.

Integralni tost s maslacem od orašida i bananom

  • Integralni tost osigurava 5 grama proteina iz žitarica i sjemenki. Kombinirajte ga s mastima koje su zdrave za srce i nemasnim proteinima iz maslaca od orašida i ostat ćete siti i zadovoljni cijelo jutro. Svježe voće dodaje vlakna”, kaže Shapiro.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE