NAKON ŠTO JE SAHRANIO MAJKU NAZVALI GA I KAZALI MU DA DOĐE PO NJENO TIJELO

Tužna i apsurdna priča zadesila je porodicu Šipušić iz Mraclina. Svoju su 76-godišnju baku i majku ostavili u zagrebačkoj bolnici. Iz bolnice su im javili da je preminula, a nakon pokopa nazvali ih da dođu po tijelo svoje majke.

  • Moja je majka otišla 5. 10. u bolnicu. U petak su me nazvali i rekli da je koronavirus ušao na odjel. U subotu je liječnik koji je zamijenio doktoricu u samoizolaciji rekao da će majku morati testirati na virus i kasnije su nam javili da je pozitivna. U ponedjeljak u pet sati ujutro su nam potvrdili da je umrla, ispričao je Tomislav Šipušić, sin pokojne žene.

Uslijedio je ukop za koji kaže da nisu ništa sumnjali jer su vjerovali bolnici i osoblju, a ukop je bio u petak u 12 sati, piše Dnevnik.hr

Kćerka preminule Tajana Ivanac rekla je da je bilo puno nelogičnosti.

  • Brat me obavijestio da je majka umrla, no u papirima se vide nelogičnosti. Prvo, na papirima koje sam pogledala, na jednome piše da je umrla 25. 10. u pet sati, a na drugome 26. 10. u pola šest. Mene sad zanima u koje je vrijeme i od koje tačno bolesti moja majka preminula. U bolnici nisu imali neki razuman i normalan odgovor, rekli su da će prekontrolisati sve i dali su nam hiljadu informacija”, objasnila nam je.

Nažalost, tu ovoj apsurdnoj priči nije bio kraj.

  • Primio sam oko sedam sati ujutro poziv, nazvao me neko od osoblja bolnice i pitao jesam li ja sin  pokojne Suzane. Potvrdno sam odgovorio i onda je uslijedio šok jer su mi rekli da dođem po tijelo svoje majke koju sam već sahranio u srijedu u dvanaest sati. Bio sam iznenađen, šokiran, nisam znao šta da kažem, užasnut je bio Tomislav.

Nakon toga su mu iz bolnice rekli da ih nazove za tri minute jer prvo moraju provjeriti sve u kompjuteru.

  • Nazvao sam ga i rekao je da je došlo do zabune. Kako se to može dogoditi? Zabuna, pa nije moja majka broj, ona je osoba, tada živa, a sada mrtva, zaključio je.

Tajana je pak zgrožena svime i zapitala se, uoči blagdana Svih svetih, kome će zapaliti svijeću, hoće li je zapaliti svojoj mami ili nekoj nepoznatoj osobi. Kontaktirali su i s direktorom bolnice, prvo vani na cesti, a onda su otišli u njegov ured.

  • Izvadili su svu dokumentaciju u kojoj ima niz nelogičnosti. Neke smo stvari tamo čuli koje ne bismo smjeli čuti i zamoljeni smo da kažemo da se to ustvari ne radi, ali da će nama to omogućiti da nam bude lakše i da ne poduzimamo daljnje korake, nastavila je Tajana.
  • Dakle, ja sam danas dovedena zajedno sa svojim bratom i šogoricom pred čin da moram identificirati je li moja mama u mrtvačnici, je li još u mrtvačnici ili nije, zgroženo je prepričala te za kraj tek rekla kako su tražili od institucija da organiziraju i izvrše iskop da se oni uvjere je li zaista u tom grobu njihova majka.

O ovom slučaju tražilo se učitovanje Psihijatrijskoj bolnici. U odgovoru navode da su upoznati s navedenim slučajem te da se radi o tome da je radnik bolnice slučajno nazvao pogrešan telefonski broj. Ističu da se ne radi o zamjeni identiteta.

Priopćenje bolnice prenosimo u cijelosti.

  • Psihijatrijska bolnica ‘Sveti Ivan’ (u daljnjem tekstu Bolnica) sve svoje postupke i način rada provodi slijedom norme ISO 9001:2015 i po svim standardima kvalitete zdravstvene zaštite.
  • Bolnica je upoznata s navedenim slučajem. Jučer u jutarnjim satima naš je radnik slučajno nazvao pogrešan telefonski broj, tokom poziva odmah je uvidio svoju pogrešku i izvinio se nekoliko puta.
  • Nakon navedenog porodica je došla u Bolnicu, gdje ih je primio direktor Bolnice, sve u detalje objasnio, predao kopije potpune medicinske dokumentacije i još se jednom izvinio. Porodica pokojnice bila je u bolničkoj mrtvačnici, gdje je upoznata s protokolom rada.

Tokom dana još smo se jednom izvinili (i radnik i Bolnica) zato što je zabunom bio nazvan pogrešan broj. Slijedom navedenog odgovor na upit je: ni o kakvoj zamjeni identiteta nema riječi, poručili su iz bolnice.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

NAON KRITIKA DA DAJU MNOGO: NJEMAČKA VLADA OBUSTAVLJA NOVAČNU POMOĆ MALIM...

0
Njemačka vlada najavila je u ponedjeljak prestanak pomoći u sadašnjem obimu malim poduzetnicima zbog gubitaka prouzročenih mjerama protiv širenja pandemije koronavirusa.