NAMIRNICE KOJE BISTE TREBALI JESTI SVAKI DAN: OVA GRUPA IGRA VAŽNU ULOGU U ZDRAVOJ PREHRANI

Nekoliko je namirnica koje biste trebali jesti svaki dan, a to su namirnice koje su vam već dobro poznate.

Ministarstvo poljoprivrede SAD-a (USDA) objavilo je smjernice u kojima je navedeno da postoji pet grupa prehrambenih namirnica na koje bi se svi trebali fokusirati kako bi svakodnevno imali hranjiv i zdrav obrok.

Osim toga, jedući ove vrste namirnica tokom dana dobivate zdravu količinu hranjivih sastojaka potrebnih za vaše tijelo.

U smjernicama je navedeno i da svaka ova grupa igra važnu ulogu u cjelokupnom obrascu zdrave prehrane.

Voće

Voće je puno vlakana i sadrži prirodne šećere zbog čega su ukusna poslastica, a USDA preporučuje konzumaciju sljedećeg voća: jabuke, banane, naranče, kruške, breskve, grožđe, lubenicu, dinju,nar, breskve, jagode, ananas, mango, grejp, trešnje i grožđice.

Povrće

Povrće može biti dio vašeg priloga uz ručak, a pri tome nećete unijeti previše kalorija. Postoji pet različitih grupa povrća:

Tamno zeleno povrće: brokula, zelje, špinat itd.

Crveno i narančasto povrće: mrkva, crvena paprika, rajčica, batat itd.

Ilustracija

Grahorice: grah, slanutak, grašak, leća

Škrobno povrće: bijeli krompir, kukuruz, zeleni grašak itd.

Razno: gljive, tikva, zelena salata, avokado itd.

Žitarice

Prehrana treba sadržavati i ugljikohidrate, a žitarice su puno hranjivih tvari. Osim toga, žitarice su bogate vlaknima zbog čega ćete se duže osjećati siti.

U svoju prehranu možete uključiti smeđu rižu, kokice, zobenu kašu i tjesteninu od cjelovite pšenice.,

Proteini

Proteini su neophodni u prehrani, a mogu pomoći u održavanju zdravlja mišića i metabolizma. Nekoliko je skupina hrane koja je bogata proteinima:

Plodovi mora: losos, tuna, pastrva, srdela, skuša, škampi, rakovi, školjke itd.

Meso i perad: govedina, piletina, puretina, svinjetina, jaja itd.

Biljna baza: orašasti plodovi, maslac od orašastih plodova, sjemenke, proizvodi od soje itd.

Mliječni proizvodi

Mliječni proizvodi dodatni su izvori proteina i masti, a treba ih konzumirati u umjerenim količinama, piše Eat this. Najbolji mliječni proizvodi uključuju mlijeko, jogurt, kefir, sir i sojino mlijeko.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

OTKRIVAMO MOGUĆI RECEPT ZA STABILAN BRAK: DA LI STE MAJSTOR ILI...

0
Prateći interakciju supružnika, Gotman je uspijevao da predvidi sa tačnošću od čak 94 posto da li će ostati zajedno, bez obzira na njihovu klasu, seksualnu orijentaciju, imanje ili nemanje djece.