NAMIRNICE KOJE POMAŽU U BORBI PROTIV GRČEVA U MIŠIĆIMA

Magnezijum mnogi nazivaju mineralom života, jer je ključan za zdravlje našeg organizma. Ukoliko ovog minerala nema dovoljno u našem tijelu mogu se javiti mnoge tegobe, a najčešća su svakako grčevi u mišićima, koji su prvi indikator toga da bi trebalo u ishranu uvrstiti više namirnica koje sadrže magnezijum.

Nutricionisti ističu da postoji šest namirnica koje su pune ovog dragocjenog minerala i koje blagotvorno djeluju na zdravlje našeg organizma.

1. BADEMI

Bademi su na vrhu liste namirnica koje obiluju ovim mineralom. U 30 grama badema nalazi se 105 miligrama magnezijuma. Ovaj orašasti plod bogat je i vitaminom E, antioksidansom koji održava imunitet i pomaže zdravlju očiju. Bademi su bogati omega-3 kiselinama, ali i proteinima, pa su odlična grickalica za međuobroke, jer dugo daju osjećaj sitosti .

2. SJEMENKE SUSAMA

Sjemenke susama obiluju ovim mineralom, pa se u 30 grama prženih sjemeniki nalazi 101 miligram magnezijuma.Ove sjemenke odličan su izvor i vitamina B6 i gvožđa što ih čini poželjnim u ishrani što je češće moguće. Mogu se koristiti tako što ćete njima posuti pite ili proje prije pečenja, a prepečeni susam je odličan i kao dodatak salatama sa sirom.

3. SJEMENKE SUNCOKRETA

Sjemenke suncokreta savršen su izvor magnezijuma, a u 30 grama ove namirnice ima čak 128 miligrama ovog dragocijenog minerala. Pored magnezijuma sjemenke suncokreta su dobar izvor i kalcijuma, kao i poluzasićenih masti koje pomažu u snižavanju lošeg holesterola u krvi. Možete ih jesti kao grickalice, a umjesto pakovanih i posoljenih birajte sirove koje su zdravije.

4. BANANE

Od voća banana sadrži određene količine magnezijuma. Jedan komad ovog voća ima 22 miligrama magnezijuma. Banane pored ovog minerala obiluju kalijumom i elektrolitima koji pomažu kod snižavanja krvnog pritiska. Banane možete jesi kao užinu, ali i tako što ćete od njih napraviti smuti ili ih dodati u voćnu salatu.

5. BROKOLI 

U 65 grama barenog brokolija ima 51 miligram magnezijuma a uz to i više vitamina C nego u narandži. Ovo povrće možete jesi bareno kao prilog, a najbolje ćete iskoristiti sve njegove hranljive sastojke ako ga kombinujete sa paradajjzom.

6. GRAŠAK

Ova mahunarka je bogata magnezijumom i u 130 grama graška nalazi se 48 miligrama ovog minerala, kao i potrebna dnevna doza vitamina C. Grašak je odličan izvor kalijuma i vitamina A. Napravite ga kao varivo za ručak, dodajte ga salati, kada je mlad probajte da od njega napravite čorbu.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE