NAPLATILI MU REZANJE SENDVIČA NA POLA: RAČUN ŠOKIRAO GOSTA RESTORANA U ITALIJI

Jedan je turist ostao neugodno iznenađen nakon što je dobio račun u jednom restoranu na jezeru Como u Italiji.

Njemu su, naime, naplatili dva eura više zato što su mu sendvič koji je naručio prerezali na pola.

Neimenovani muškarac, koji je u regiju jezera Como stigao iz obližnjeg Milana, naručio je vegetarijanski sendvič punjen pomfritom u Pace baru. Nakon što ga je pojeo, šokirao se kada je otkrio neželjeno povećanje cijene na svom računu.

Račun je podmirio bez pritužbe osoblju, ali je kasnije objavio negativnu recenziju na TripAdvisoru.

Nezadovoljni gost objasnio je da je naručio sendvič kako bi ga mogao podijeliti s prijateljem, ali nikada nisu zatražili da ga osoblje restorana prereže na polovice.

  • Nevjerovatno, ali istinito”, napisao je muškarac uz fotografiju računa na TripAdvisoru. Na njemu se može vidjeti da je cijena sendviča 7,50 eura (14,72 KM), Coca Cola košta 3,50 (6,87 KM), voda 1,50 (2,94 KM) i espresso 1,20 eura (2,36 KM), a tu je i sporna ‘diviso da meta’, naknada za rezanje sendviča koja iznosi 2 eura (3,93 KM).

Muškarac je restoranu dao jednu zvjezdicu na TripAdvisoru, što je ocjena koja je daleko od prosječne četiri i po zvjezdice, na temelju više od 100 recenzija.

Vlasnica restorana branila se kad su je pitali za spornu naknadu.

  • Dodatni zahtjevi imaju cijenu”, rekla je vlasnica Cristina Biacchi za italijanske novine La Repubblica.
  • Morali smo koristiti dva tanjira umjesto jednog i vrijeme za njihovo pranje se udvostručuje, a zatim i dva podmetača. Nije to bio običan tostirani sendvič, unutra je bio i pomfrit. Trebalo nam je vremena da ga prepolovimo”, izjavila je Biacchi.

Također je napomenula da se kupac nije žalio niti dovodio u pitanje naplatu te je pojasnila da bi uklonila naplatu s računa da se neko pobunio.

Ova praksa nije neuobičajena u skupim gradovima i popularnim turističkim destinacijama u SAD-u, gdje se ponekad naplaćuje dijeljenje obroka. Neki restorani u New Yorku čak i zabranjuju dijeljenje porcije.

Budući da je ova priča o iznenadnoj naknadi za uslugu postala viralna, TripAdvisor je bio prisiljen pauzirati recenzije za navedeni restoran, koji se našao na udaru ljutitih komentara, piše Jutarnji.hr.

  • Zbog nedavnog događaja koji je privukao pažnju medija i izazvao priljev recenzija koje ne opisuju iskustvo iz prve ruke, privremeno smo obustavili objavljivanje novih recenzija za ovaj objekat”, navodi Tripadvisor.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa 'GLEDAJ Hayat' na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

VRBANJAC: U PROTEKLIH MJESEC BILI SMO U SKORO SVIM MJESTIMA U...

0
Muslimansko dobrotvorno društvo "Merhamet" provodi veliki projekt izgradnje škola, kuća i džamije u razornim zemljotresima pogođenim regijama na sjeveru Sirije, a projekt provodi u saradnji sa Rijasetom Islamske zajednice u Bosni i Hercegovini.