NAPRAVITE SAVRŠENU KAJGANU: OVO SU NAJČEŠĆE GREŠKE KOD PRIPREME

Jaja se brzo se pripremaju, a odlična su kombinacija proteina i hranjivih masti.

U kojem god obliku ih pripremali, zdravo je.

Lako se spremaju, ali nekada neke stvari uradimo pogrešno, a da i ne znamo, pa ne bude baš savršeno.

Savjeti uz koje će kajgana svaki put biti savršena.

Pripremate kajganu na jakoj vatri

Brzo će biti gotova, ali ne treba ih spremati na jakoj vatri. Nećete uštediti na vremenu, tako da slobodno zagrijte kolo na srednjoj vatri i onda tek dodajte jaja. Ovako će se najravnomjernije ispržiti.

Mutite jaja u tavi

Ni ovom metodom nećete dobiti na vremenu. Zaboravite na razbijanje jaja direktno u tavu. Uzmite malu činiju ili tanjir, umutite ih viljuškom i začinite, a onda nakon što se kolo zagrijalo dodajte.

Ostavljate ih predugo u tavi nakon spremanja

Kada ste jednom isključili ringlu, jaja nikako nemojte ostavljati još u tavi. Ona brzo menjaju svoj oblik i dovoljna im je mala količina topline da se promene. Kako biste izbjegli da budu suha i tvrda, izvadite ih odmah nakon pripreme.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

NEVJEROJATNO, ALI ISTINITO! NAVIKE KOJE VAM MOGU POMOĆI DA SMRŠAVITE DOK...

0
Jeste li znali da na težini možete izgubiti dok spavate? Možda će vam zvučati nerealno, ali određene navike prije spavanja vam mogu pomoći u reguliranju težine. Spavanje bez odjeće, sok od grožđa pa čak i neka hrana mogu pomoći sagorijevanju masti u vašem tijelu tokom noći.