Ovo je Zanatova prva trgovina u istočnoj Aziji, nakon otvaranja tri takva prostora u Dorbirnu, Austriji, Bejrutu, Libanu, Kansas Cityju, SAD-u. Poznata kompanija na najsavremeniji način nastavlja stoljetnu tradiciju drvorezbarstva. Brend “Zanat” dobio je u 2019. nekoliko priznanja za svoj dizajnerski namještaj u jugoistočnoj Evropi. Njihova stolica “Sana” osvojila je nagradu za vrhunski dizajn koju dodjeljuje časopis “Rezidence” u Švedskoj. Učestvovali su na sajmovima u Kelnu, Štokholmu, Londonu i Milanu.
U Tešnju je jučer proizvedena prva cipela iz tzv. brizganog programa. Kako je kazao načelnik Tešnja Suad Huskić ovo je prva ovako proizvedena cipela u BiH, jer se do sada u BiH i Tešnju prozvodio samo tzv. lijepljeni program. Ovo je rezultat dvanaestogodišnjeg rada i razvoja firme Alpina Bromy, posebno nove investicije u opremu vrijednosti blizu 5 miliona KM. Nova i moderna mašina i oprema iz Njemačke omogućuje proizvodnju sportske, alpinističke i druge obuće visokog kvaliteta. Konačna odluka i povjerenje za dalje investiranje donesena je u Alpini Slovenija, te im treba čestitati i zahvaliti na iskazanom povjerenju u Tešanj i Bosnu i Hercegovinu. Uz ovu investiciju zadržava se postojećih skoro 350 radnih mjesta, te omogućava planirano novo zapošljavanje gotovo 85 radnika do kraja godine – naveo je Huskić. Dnevno je planirana proizvodnja blizu 2.500 pari gotovih cipela, ili godišnje više od 400.000 pari.
Brza cesta Sarajevo – Goražde gradi se u dvije faze. U prvoj fazi izgradnje izvode se radovi na dvije tunelske cijevi tunela Hranjen. Tunel Hranjen dužine 5,5 km najduži je cestovni tunel u Bosni i Hercegovini. Njegovim probijanjem cestovna udaljenost će se skratiti sa sadašnjih 96 km na 56 km, tako da će vožnja između Sarajeva i Goražda trajati svega 45 minuta, umjesto dosadašnjih sat i po. “Radovi u tunelu izvode se kontinuirano na iskopu i ugradnji primarne podgrade, do sada je iskopano i podgrađeno 1.150 metara glavne tunelske cijevi i 950 metara servisne tunelske cijevi”, kaže Samir Pirić, inžinjer za građenje JP Autoceste FBiH. Izgradnjom prve etape tunela Hranjen, glavna tunelska cijev za dvosmjerni saobraćaj imat će finalnu tunelsku oblogu od monolitnog betona, dok će druga – servisna cijev, tokom prve etape biti s primarnom podgradom od mlaznog betona. Tunel Hranjen gradi se po načinima Nove austrijske tunelske metode (NATM).