NAPREDUJE IZGRADNJA TUNELA HRANJEN KOD GORAŽDA

Konjički “Zanat” potvrdio je svjetski uspjeh kompanije otvaranjem trgovine na dalekom Tajvanu, u gradu Taichungu. Ekskluzivni prostor Zanata pokriva površinu od 100 m dubine i nalazi se u velikom izložbenom salonu tajvanskog partnerskog dilera Smith Home.

Ovo je Zanatova prva trgovina u istočnoj Aziji, nakon otvaranja tri takva prostora u Dorbirnu, Austriji, Bejrutu, Libanu, Kansas Cityju, SAD-u. Poznata kompanija na najsavremeniji način nastavlja stoljetnu tradiciju drvorezbarstva. Brend “Zanat” dobio je u 2019. nekoliko priznanja za svoj dizajnerski namještaj u jugoistočnoj Evropi. Njihova stolica “Sana” osvojila je nagradu za vrhunski dizajn koju dodjeljuje časopis “Rezidence” u Švedskoj. Učestvovali su na sajmovima u Kelnu, Štokholmu, Londonu i Milanu.

U Tešnju je jučer proizvedena prva cipela iz tzv. brizganog programa. Kako je kazao načelnik Tešnja Suad Huskić ovo je prva ovako proizvedena cipela u BiH, jer se do sada u BiH i Tešnju prozvodio samo tzv. lijepljeni program. Ovo je rezultat dvanaestogodišnjeg rada i razvoja firme Alpina Bromy, posebno nove investicije u opremu vrijednosti blizu 5 miliona KM. Nova i moderna mašina i oprema iz Njemačke omogućuje proizvodnju sportske, alpinističke i druge obuće visokog kvaliteta. Konačna odluka i povjerenje za dalje investiranje donesena je u Alpini Slovenija, te im treba čestitati i zahvaliti na iskazanom povjerenju u Tešanj i Bosnu i Hercegovinu. Uz ovu investiciju zadržava se postojećih skoro 350 radnih mjesta, te omogućava planirano novo zapošljavanje gotovo 85 radnika do kraja godine – naveo je Huskić. Dnevno je planirana proizvodnja blizu 2.500 pari gotovih cipela, ili godišnje više od 400.000 pari.

Brza cesta Sarajevo – Goražde gradi se u dvije faze. U prvoj fazi izgradnje izvode se radovi na dvije tunelske cijevi tunela Hranjen. Tunel Hranjen dužine 5,5 km najduži je cestovni tunel u Bosni i Hercegovini. Njegovim probijanjem cestovna udaljenost će se skratiti sa sadašnjih 96 km na 56 km, tako da će vožnja između Sarajeva i Goražda trajati svega 45 minuta, umjesto dosadašnjih sat i po. “Radovi u tunelu izvode se kontinuirano na iskopu i ugradnji primarne podgrade, do sada je iskopano i podgrađeno 1.150 metara glavne tunelske cijevi i 950 metara servisne tunelske cijevi”, kaže Samir Pirić, inžinjer za građenje JP Autoceste FBiH. Izgradnjom prve etape tunela Hranjen, glavna tunelska cijev za dvosmjerni saobraćaj imat će finalnu tunelsku oblogu od monolitnog betona, dok će druga – servisna cijev, tokom prve etape biti s primarnom podgradom od mlaznog betona. Tunel Hranjen gradi se po načinima Nove austrijske tunelske metode (NATM).

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

ERDOGAN: PODIĆI ĆEMO STANDARD ZEMLJE NA NIVO KOJI ONA ZASLUŽUJE

0
Predsjednik Republike Turske Recep Tayyip Erdogan izjavio je da Turska uprkos izazovima zbog pandemije koronavirusa i dalje bez prestanka nastavlja sa izgradnjom važnih infrastrukturnih projekata.