NAVIKE UZ KOJE ĆETE POBIJEDITI PROLJETNI UMOR

Proljeće je zvanično stiglo i nakon duge i monotone zime, raduju nas vedri i sunčani dani – zaista je pravo uživanje provesti popodne u prirodi.

Međutim, s prvim danima proljeća, stiglo je i ono što nas baš toliko i ne raduje – proljetni umor, koji nas sprečava da budemo produktivni i oduzima nam energiju, koja nam je potrebna, kako bismo sve obaveze obavili na vrijeme i sa osmijehom uživali u svakom danu proljeća.

Proljetni umor prepoznaćete po malaksalosti, koja vas čini sposobnim jedino za cjelodnevno izležavanje, a kojoj ne možete naći adekvatno opravdanje. Veliki broj ljudi pati od meteoroloških tegoba, pa svaku promjenu vremena osjeti kao drastičnu promjenu u svom organizmu.

Osim malaksalosti, proljetni umor izaziva i pospanost, razdražljivost, nagle promjene raspoloženja i pad imuniteta. S obzirom na to da je proljetni umor gotovo nemoguće izbjeći, na nama je da ga spremni dočekamo i što bezbolnije prebrodimo.

Postoji nekoliko veoma zdravih metoda, koje će naš organizam pripremiti da se što bolje suoči sa posljedicama umora, a jedna od prvih je promjena načina ishrane. Nakon ishrane, koju smo preferirali tokom zime, a koja je izuzetno teška, vrijeme je za laganu ishranu, zasnovanu na sezonskim namirnicama, pomoću koje ćemo lakše prebroditi umor, koji nam je došao  s proljećem.

Tokom proljeća, ishrana bi trebalo da se bazira na svježem povrću, voću, a kada je meso u pitanju, preporučuje se grilovana piletina, koja je odličan izvor proteina. Alternativa masnim i začinjenim supama, koje smo konzumirali tokom zime, svakako su ukusni i zdravi potaži, koji će vam dati potrebnu dozu energije i povećati osjećaj sitosti.

Gazirana pića zamijenite svježe cijeđenim sokovima i ukusnim smoothiejima, koji će vašem organizmu poboljšati imunitet i povećati nivo energije, pa ćete na taj način barem na kratko osjetiti da ste se riješili umora, koji vas iz dana u dan sve više iscrpljuje. Ne zaboravite i da organizmu pružite hidrataciju i unesete neophodnu količinu vode svakodnevno.

Osim zdrave ishrane, vrijeme je da aktivnim treninzima pokrenete vaš metabolizam, ali i organizam. Da biste ovoj vrsti umora stali na kraj, važno je da svom organizmu priuštite i osam sati zdravog i kvalitetnijeg sna. Ako uvedete ove male i zdrave promjene, umor će proći gotovo neprimijetno, a vi ćete biti energični i poletni, pa ćete sa uživanjem dočekati svaki novi dan proljeća.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa 'GLEDAJ Hayat' na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE