NE BISTE TREBALI JESTI PRIJE SPAVANJA

A ako već morate, ove tri namirnice su najpoželjnije

Istraživanja pokazuju da nije bitno samo šta jedete, nego i kada jedete. Jedenje kasno uvečer povezano je s pojavom više stope pretilosti, čak i onda kada su svi drugi uzroci stavljeni pod kontrolu.

Nina Vujović, istraživačica u Programu medicinske hronobiologije i Ženske bolnice, pomogla je u vođenju jedne studije koja se bavi ovom tematikom, piše Best Life.

Janine Bowring, doktorica i kreatorica sadržaja na društvenoj mreži TikTok podijelila je koje su to tri namirnice koje biste trebali jesti navečer, a koje neće negativno uticati na vašu težinu ili zdravlje, prenosi Tuzlanski.ba.

Istraživanja pokazuju da nije bitno samo šta jedete, nego i kada jedete. Jedenje kasno uvečer povezano je s pojavom više stope pretilosti, čak i onda kada su svi drugi uzroci stavljeni pod kontrolu.

Nina Vujović, istraživačica u Programu medicinske hronobiologije i Ženske bolnice, pomogla je u vođenju jedne studije koja se bavi ovom tematikom, piše Best Life.

Janine Bowring, doktorica i kreatorica sadržaja na društvenoj mreži TikTok podijelila je koje su to tri namirnice koje biste trebali jesti navečer, a koje neće negativno uticati na vašu težinu ili zdravlje, prenosi Tuzlanski.ba.

U ovome se slaže i Bowring, u nedavnom TikTok videu objasnila je kako jedenje kasno u noći može poremetiti lučenje hormona leptina, kao i hormone štitne žlijezde.

U videu napominje da sve to može dovesti do “debljanja i znatno uticati na vaš san, jer ne možete izlučivati odgovarajući melatonin ako su vam nivoi glukoze u krvi previsoki”.

Zaključuje, da je uopćeno najbolje izbjegavati kasnonoćno jedenje.

Tri namirnice koje se preporučuju jesti u kasnonoćnim satima:

1. ORAŠASTI PLODOVI

Browing preporučuje da pojedete šaku orašastih plodova – posebno badema ili oraha.

Daje malo proteina i zasitne masti tako da nećete biti gladni prije spavanja,” objašnjava. Istraživanja su pokazala da često konzumiranje orašastih plodova snižava nivoe upala koje su povezane s bolestima srca, može smanjiti rizik od krvnih ugrušaka, smanjiti rizik od hipertenzije, te smanjiti vaše loše nivoe holesterola.

2. SJEMENKE

Sjemenke su još jedan preporučljivi, zdravi međuobrok za noć. One su slične orašastim plodovima po svom prehrambenom profilu: bogate su vlaknima, zdravim masnoćama, proteinima, vitaminima itd.

Sjemenke suncokreta su posebno korisne, jer su pune mirela i mogu vam pomoći pri lakšem i bržem snu.

3. ZLATNO MLIJEKO

Browing na kraju ističe da pijenje “zlatnog mlijeka” navečer može biti od koristi. Ako se pitate šta je to zlatno mlijeko, evo odgovora: obična domaća mješavina od biljnog mlijeka, kurkume i drugih začina.

“Volim popiti zlatno mlijeko spravljeno od kurkume, cimeta i mlijeka od orašastih plodova,” ističe Browing. Prednosti ovog toplog napitka su i u tome što je fantastičan za noćni san, služi kao antioksidans (iz kurkume) i djeluje protivupalno.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa 'GLEDAJ Hayat' na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

BARCELONA IZBRISALA DANIJA ALVESA IZ KLUPSKE ARHIVE

0
Dani Alves više neće biti smatran legendom Barcelone, s obzirom na reakciju kluba na nedavnu osudu Brazilca na četiri i po godine zatvora zbog optužbi za silovanje.