NE DEBLJAJU I POSPJEŠUJU SAN: OVO JE NAJBOLJA HRANA ZA VEČERU

Preskakanje večere, iako odavno prepoznato kao loša navika, i dalje je kod nekih ostala glavna strategija mršanja.

Svako od nas barem je jednom otišao u krevet gladan misleći da će tom praksom ostvariti željenu formu i bolje zaspati.

No, preskakanje obroka, je greška, kažu stručnjaci za prehranu i zdravlje.

Stručnjaci naglašavju da obrok pred spavanje, kao dobra navika, ako se provodi pravilno, može rezultirati, ne samo boljom formom, već i boljim i kvalitetnijim snom.

Naravno, lošim odabirom namirnica možemo postići sasvim suprotno – dobiti neželjene kilograme i spavati loše te time opravdati strah od kasnonoćnih obroka.

Ovo su namirnice koje možete konzumirati pred spavanja bez bojazni da ćete se udebljati ili izazvati nesanicu:

Cjeloviti krekeri sa svježim sirom

Svježi sir odlična je namirnica za kasnonoćni obrok, niskokalorična i bogata proteinima, pogotovo sporootpuštajućim kazeinom koji hrani mišiće tokom cijele noći, a sadrži i triptofan, aminokiselinu zaslužnu za dobar san.

Budući da je tako bogat izvor proteina, uspješan je i u stabilizaciji šećera u krvi što zajedno sa vlaknima iz cjelovitih krekera čini odličnu kombinaciju za lagani obrok pred spavanje.

Orašasti plodovi s jogurtom

Orašasti plodovi dobar su izbor za lagani noćni obrok. Bogati su nutrijentima, iako visoke kalorične vrijednosti zbog čega biste trebali pripaziti na količinu.

Šačica lješnika, badema, oraha i ostalih plodova bit će dovoljna da zadovolji glad bez pretjerivanja sa unosom kalorija, što će donijeti i mirniji san.

Jogurt je kao i svježi sir idealan za kasne noćne sate, radi niske energetske vrijednosti i proteina koje sadrži, a koji pozitivno utječu na cijeli organizam, pogotovo u trenucima obnavljanja.

Cjeloviti tost s maslacem od badema

Kašika maslaca od badema osigurava dobru dozu magnezija čiji se nedostatak vezuje uz teškoće sa spavanjem i grčevima u mišićima što također narušava kvalitet sna.

Cjelovite žitarice također sadrže ovaj vrijedan mineral i tako u kombinaciji dodatno pojačavaju učinak maslaca te vas svojim smirujućim učinkom pripremaju za dobar san.

Rolica od sira i purećih prsa

Rolica od feta sira i purećih prsa dobar su način da utažite glad, bez opasnosti od pretjeranog unosa kalorija. Ne samo da ćete zaspati bolje, nego će vam i struk biti zahvalan.

Po želji dodajte malo povrća radi dobrih ugljikohidrata kako biste još brže i mirnije utonuli u san.

Smoothie od banane

Ovaj ukusan napitak, od banane i malomasnog mlijeka, izvrstan je izvor vitamina D i kalcija, dva nutrijenta povezana s kvalitetom sna.

Istraživanja su pokazala da kod ljudi kojima spomenuto ne manjka, postoji 17 posto manja vjerovatnoća da će imati problema sa spavanjem.

Banana osigurava slatkoću bez dodanog šećera, a i odličan je izvor kalija i magnezija za relaksaciju mišića, te vitamina B6 koji tijelu pomaže proizvesti serotonin, relaksirajući neurotransmiter koji nam pomaže da zaspimo osiguravajući pritom da se taj san održi do jutra.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

KUPCI PRENOĆILI U PRODAVNICI NAMJEŠTAJA ZBOG SNJEŽNE OLUJE

0
Šest kupaca i zaposlenici kompanije koja se bavi dizajnom namještaja i kućnih stvari u Danskoj ostali su zaglavljeni u prodavnici namještaja zbog nepovoljnih vremenskih uslova.