NE KORISTITE PANDEMIJU ZA NERAZUMNA POVEĆANJA CIJENA

Institucija ombudsmana za zaštitu potrošača u Bosne i Hercegovine pozvala je trgovce i pružatelje usluga da u uvjetima epidemiološke krize na prostoru BiH djeluju u skladu s dobrim poslovnim običajima te da krizu ne koriste za nerazumna povećanja cijena roba i usluga, kao i druge oblike kršenja prava potrošača.

  • Potrebno je osigurati redovnu opskrbu, odnosno, funkcioniranje sistema nabave, kao i obavljanja osnovnih komunalnih poslova čije bi neobavljanje za posljedicu imalo dodatno ugrožavanje trenutnog stanja – upozorili su iz Institucije koja sve više zaprima upite potrošača u vezi s širenjem korona virusa (COVID 19) i popratnih posljedica zbog čega potrošači trpe ekonomsku štetu.

Istovremeno, apelirali su na potrošače da djeluju u skladu s preporukama nadležnih organa zdravstva i drugih tijela na nivou lokalne zajednice, te budu društveno odgovorni.

U slučaju nabave roba potrebno je voditi računa o rokovima prehrambenih i drugih proizvoda, te da sve novonastale oblike kršenja njihovih prava prijave nadležnim tijelima za zaštitu potrošača i inspekcijskim organima, kako bi se na njih sistemski djelovalo.

Također, u slučaju otkazivanja putovanja zbog izvanrednih okolnosti koje se nisu mogle predvidjeti, izbjeći ili otkloniti, organizator je dužan vratiti ono što je primio od putnika, što ne podrazumijeva i naknadu štete.

  • Ukoliko je do odustanka ugovora došlo za vrijeme izvršenja putovanja, tada organizator ima pravo na pravičnu naknadu za one ostvarene usluge koje su pružene potrošaču – saopćeno je iz Institucija ombudsmana za zaštitu potrošača u Bosne i Hercegovine.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE