NE ODUSTAJTE OD TRČANJA NI TOKOM HLADNIJIH DANA

Mnogi su tokom pandemije teretanu zamijenili trčanjem. Trčanje može biti izvrstan način za izbacivanje stresa, a poželjno je prilagoditi ga hladnijim vremenima.

Ako volite trčati vani, kraći, hladniji jesenski i zimski dani mogu predstavljati niz izazova. Kako bi vam osigurali sigurnost i uspjeh u trčanju od sada do proljeća, treneri i stručnjaci su podijelili neke od svojih najboljih savjeta.

Omogućite sebi dodatno vrijeme za zagrijavanje

Jedna od najboljih stvari u trčanju je praktičnost – sve što trebate su dobre patike i volja. Ali kad se vrijeme promijeni, trebalo bi da budete malo oprezniji.

Prilikom hladnijeg vremena treba se malo duže zagrijavati. Svakako sebi priuštite 15 minuta laganog trčanja prije nego što krenete brzo. To će omogućiti da vaši mišići budu pravilno pripremljeni za teže napore.

Obratite pažnju na svoje tijelo

Važno je prepoznati da tokom hladnijeg vremena trčanje može biti izazovnije. Vaše tijelo upravlja i umorom i radi na održavanju osnovne temperature. Kao rezultat, možda ćete morati smanjiti intenzitet ili udaljenost trčanja dok se vaše tijelo ne prilagodi.

Hidratacija

Hidratacija nije važna samo u vrućim ljetnim danima. Kad je hladnije vrijeme, trkači obično zanemaruju hidrataciju jer se manje znoje. Međutim, ona je još vrlo važna za proizvodnju energije kao i zdravlje kardiovaskularnog sistema i oporavak. Nosite bocu vode sa sobom.

Pravilno se obucite

Kao što vjerovatno pretpostavljate, ključno je imati odgovarajuću odjeću za trčanje po hladnom vremenu. Važno je da ne pretjerate s mnogo odjeće. Odlučite se za slojeve koji se lako skidaju kada se počnete zagrijavati, savjetuju profesionalni treneri. Izbjegavajte debele jakne ili džempere zbog kojih ćete se pregrijati, više oznojiti, a zatim brzo ohladiti.

Termalne trenerke za trčanje uopšteno su dobar izbor kada temperature zaista počnu padati i odlučite se za čarape koje griju gležnjeve. Trkači često zaborave pokriti gležnjeve, ali ti mišići, tetive i ligamenti imaju bolju izvedbu kad su topli.

Obratite pažnju na vrijeme

Jesensko i zimsko vrijeme ne znači samo niže temperature, nego i kišu i snijeg.

Trčanje po kiši po hladnom vremenu teško je za tijelo, jer ono ne može održavati višu tjelesnu temperaturu kad se smoči. U ovom je slučaju vodootporna jakna bitan dodatak vašem popisu opreme.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

VJERENICA ASSANGEA OTKRIVA: MEDIJSKI NAVODI O PLANIRANJU UBISTVA BILI SU PREKRETNICA

0
Partnerica Juliana Assangea izjavila je u ponedjeljak da je medijski izvještaj kako je CIA planirala da ubije ili da otme osnivača WikiLeaksa prekretnica u njegovoj borbi protiv izručenja iz Britanije u Sjedinjene Države.