U posljednje vrijeme, sve više bh. influenserica su svoje interese usmjerile ka modnom svijetu. Spojile su ugodno sa korisnim te su strast prema modi koju su dijelile na društvenim platformama pretvorile u posao.
Svojim dugogodišnjim radom na društvenim mrežama, izgradile su povjerenje i lojalnu publiku što se pokazalo kao dobra osnova za promociju vlastitih proizvoda.
Ilda Humić
Posao influenserice i brojku od 331 hiljade pratitelja koje je tokom godina stekla na Instagramu, Ildi Humić donijeli su brojne saradnje, a u međuvremenu je osnovala i modni brend ‘HI by ilda’ koji danas bilježi značajan uspjeh na tržištu.
HI by Ilda nudi veliki broj odjevnih komada, kozmetike, dodataka, stvari za kućanstvo.
Što se tiče cijena, u prodaji se nedavno našla haljina za plažu po cijeni od 119 KM, dok recimo jakna košta 349 KM. Kada je riječ o dodacima, parfem košta 29 KM, maslac za tijelo 14.95 KM, mirisni štapići 17.95 KM.
Amina Efendić
Mlada influenserica Amina Efendić ostvarila je dugogodišnju želju i osnovala modni brend ‘Amita’. Inspiraciju je pronašla u svojoj majci, od čega dolazi i naziv.
Provjerili smo ponudu i cijene na webshopu. Prvu 'Amita' kolekciju čine hlače, sako i prsluk.
Za ovaj cjelokupni set morat ćete izdvojiti 550 KM. Pojedinačna cijena sakoa je 289 KM, hlače koštaju 159 KM, a prsluk 129 KM.
Erna Saljević
Erna Saljević, na društvenim mrežama poznatija i kao Diva is Back, kreira komade koji počivaju na klasicima u sklopu modnog brenda naziva 'Anre'.
U njenoj ponudi možete pronaći kožnu haljinu po cijeni od 699 KM, kožnu torbu od 459 KM ili majicu kratkih rukava po cijeni od 79 KM.
Ajla Musić
Ajla Musić, sestra Ilde Humić, okušala se u modnim vodama. Njena modna priču nosi naziv ‘AEM shop’ i bavi se kreiranjem marama.
Praktik marama košta 29 KM, potkapa 7 KM, haljina 117 KM dok komplete možete naći po cijeni od 99 KM i više.
Nezira Mehmedović
Nezira Mehmedović danas na društvenim mrežama okuplja pola miliona ljudi, a svoju strast prema modi pretočila je u osnivanje brenda "NM Collection". Za haljinu iz nedavne kolekcije ćete izdvojiti 160 KM, a komplet 180 KM.
Čini se kako influensing postaje prečica za ulazak u svijet mode. Sudeći prema ovim primjerima, ovaj spoj je i više nego dobar i vodi ka uspjehu.