Centralna svečanost održana je u Gazi Husrev-begovoj džamiji, u organizaciji Rijaseta Islamske zajednice u Bosni i Hercegovini i Gazi Husrev-begovog vakufa.
Iz Islamske zajednice poručili su da je ovo noć prekretnice i unutrašnjeg buđenja, a njena istinska vrijednost zavisi od svakog pojedinca i njegovog truda u duhovnom i moralnom uzdizanju.
Vjernici vjeruju da se u ovoj noći otvaraju vrata Božije milosti i oprosta, te da su dove iskreno upućene u ovoj noći posebno primljene.
U mnogim džamijama klanjat će se noćni namaz.
Objasnit ćemo kako se klanja nafila namaz u noći Lejletul-Kadera, koliko rekata, koje dove da se uče? Jednom riječi malo detaljnije opisati cijeli nafila namaz za noć Lejletul-Kadera.

Nafila namaz, tj. noćni namaz koji se klanja u noći LEJLETUL-KADRA se ni po čemu ne razlikuje od običnog noćnog namaza koji se klanja u noćima mimo lejletul-kadra. To jest, klanja se kao što se klanja svaki KIJAMUL-LEJL (noćni namaz): dva po dva rekata koliko želimo a onda završimo sa jednim ili tri ili pet rekata vitr namaza.
Nije prenešeno od Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, da je klanjao noćni namaz u noćima lejletul-kadra drugačije od ostalih noći.
U hadisu koji je muttefekun alejhi, tj. bilježe ga Buharija i Muslim, je došlo da je neki čovjek pitao Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, kako se klanja noćni namaz, pa je odgovorio: “Dva po dva, a kada se uplašiš da će nastupiti vrijeme sabah namaza klanjaj vitre jedan rekat”.
Također, prenosi Aiša, radijallahu anha, „da Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, ni u ramazanu niti van njega nije klanjao više od 11 rekata, klanjao bi četiri ne pitaj o njihovoj dužini niti ljepoti, pa bi klanjao još četiri ne pitaj o njihovoj dužini i ljepoti”. (Buharija 1147 i Muslim 738)
Međutim, došlo je u rivajetu kod Buharije (1164) od Aiše, radijalahu naha, da je nekad klanjao 13 rekata, takođe ovo se prenosi u vjerodostojnim predajama od Ibn ‘Abbasa (Buharija 117) i Zejd ibn Halida El-Džuhenija (Muslim 765), radijallahu anhum.
Od posebnih dova koje je mustehab učiti u noći lejletul-kadra su riječi “Allahumme inneke ‘afuvvun tuhibbul-afve f'afu ‘anni” jer se prenosi da je Aiša, radijallahu naha, pitala Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, šta da uči i dovi u noći lejletul-kadra, pa joj je odgovorio da uči gore spomenutut dovu. (Tirmizi, Ibn Madže i Ahmed, a vjerodostojnim ga je ocijenio Hakim i Albani)
A ono što neki prenose da u noći lejletul-kadra treba klanjati toliko i toliko rekata i na savakom rekatu učiti određene sure, i tome slično, to nema nikakvog osnova u Šerijatu, to su čiste novotarije koje nije dozvoljeno slijediti zbog riječi Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem: “Čuvajte se novotarija (novina u vjeri), jer je svaka novotarija dalalet”. ( Ebu Davud 4607 i Tirmizi 2676, a vjerodostojnim ga ocijenio Ibn Redžeb)
Ve billahi tevfik.