Nakon više od 60 godina, Nutella uvodi novu verziju svog namaza i to Nutella Peanut.

Ovaj namaz kombinuje prepoznatljivu kremastu teksturu Nutelle s bogatim okusom prženih kikirikija stvarajući jedinstvenu kombinaciju koja će oduševiti ljubitelje orašastih plodova.

Nutella Peanut je prvi novi okus brenda još od njegovog osnivanja 1964. godine. Ovaj proizvod razvijan je pet godina s ciljem da zadovolji rastuću potražnju za kikiriki proizvodima, posebno na američkom tržištu gdje kikiriki čini 65 posto ukupne potrošnje orašastih plodva,prenosi Klix.

Nutella prvi put nakon više od 60 godina predstavlja novi proizvod

Također, Nutella s kikirikijem je ujedno i prva verzija ovog namaza bez mliječnih sastojaka SAD-u, što je značajan korak prema sve većem broju potrošača koji preferiraju biljne proizvode. Proizvodnja će se odvijati u Ferrerovoj fabrici u Illinoisu, koja je proširena s investicijom od 75 miliona dolara, kako bi se zadovoljila očekivana potražnja.

Nova Nutella će biti dostupna na američkom tržištu od proljeća 2026. godine. Iako nema još informacija o dostupnosti u Evropi, uspjeh na američkom tržištu mogao bi otvoriti vrata za širu distribuciju ovog proizvoda.