Dok se Sarajevo, kao i ostatak zemlje, suočava s porastom broja infekcija, hroničnim nedostatkom medicinskog osoblja i opreme, te uznemirujućim izvještajima o lošim higijenskim uslovima u pojedinim zdravstvenim ustanovama, na adresu direktora Opće bolnice „Prim. dr. Abdulah Nakaš“, prof. dr. Ismeta Gavrankapetanovića, stiglo je pismo koje, barem na trenutak, vraća vjeru u domaće zdravstvo.
Pismo je napisao pacijent koji trenutno boravi na odjelu otorinolaringologije (ORL) ove bolnice, a njegov sadržaj svjedoči o visokom stepenu profesionalizma, brige i organizacije koju ova zdravstvena ustanova pruža svojim pacijentima – i to u vremenu kada su slične priče prava rijetkost.

Uvaženi profesore, poštovani članovi menadžmenta Opće bolnice ‘Prim. dr. Abdulah Nakaš’,

Pišem Vam kao pacijent, s dubokom potrebom da izrazim svoju zahvalnost i iskreno poštovanje. Naime, u vremenu kada svakodnevno slušamo i čitamo uznemirujuće vijesti o stanju u pojedinim zdravstvenim ustanovama, posebno mi kao građaninu, ali i velikom patrioti Bosne i Hercegovine i Sarajeva, veliko zadovoljstvo pričinjava susret sa primjerima profesionalnosti, reda i posvećenosti kakav doživljavam boraveći na odjelu otorinolaringologije (ORL) Vaše bolnice“, stoji u pismu koje je upućeno menadžmentu bolnice.

Autor pisma posebno ističe izuzetnu organizaciju bolnice, profesionalni odnos prof. dr. Farisa Foče, ali i drugih dobrih ljekara ovog odjela, te pažnju i predanost cjelokupnog medicinskog osoblja.

Njihova ljubaznost, strpljenje i spremnost da pomognu u svakom trenutku zaista zaslužuju svaku pohvalu. U svakom pogledu osjećao sam se zbrinuto, uvaženo i sigurno“, navodi pacijent.

No ono što je, kako sam ističe, ostavilo najdublji dojam jeste nivo čistoće u prostorijama bolnice, što je, u današnjim uslovima, više izuzetak nego pravilo.

Zahvalnost pacijenta Opće bolnice: Ovako izgleda zdravstvo kada ima red, čistoću

Sve, od podova do prozora i toaleta, je besprijekorno čisto. Upoznao sam dvije vrijedne higijeničarke, gospođe Ljubicu i Irmu, koje svakodnevno predano i tiho doprinose toj čistoći. Njihova marljivost i predanost radu ostavili su snažan dojam na mene – poput pčela, neprestano se kreću i svojim radom uljepšavaju boravak svim pacijentima.

Na kraju, pacijent upućuje iskrene čestitke direktoru, menadžmentu i cijelom kolektivu ORL odjela:

Vaš trud, profesionalizam i ljudskost svijetli su primjer kako zdravstvo u Bosni i Hercegovini može i treba izgledati.

U vremenu kada je povjerenje u zdravstveni sistem ozbiljno poljuljano, ovakve priče podsjećaju na ljude koji svakodnevno, tiho i predano, čine razliku – ne zbog slave, već zbog poziva kojem su se odazvali.