NI POLICIJI NIJE LAKO: GRAĐANI DEŽURNOJ SLUŽBI PRIJAVLJUJU VANZEMALJCE

U Dežurnoj službi Uprave policije Crne Gore, koja se često naziva “žila kucavica policije”, radi se svakodnevno 24 sata, a dobro poznat broj 122 građani pozivaju za sve moguće i nemoguće „nedoumice”: neko mi je parkirao auto ispred ulaza u zgradu, vidio sam tuču, komšija mi je vanzemaljac – samo su neke od prijava koje službenici u stanici policije za poslove dežurstva svakodnevno dobijaju.

CdM

Telefon zvoni non-stop, sa druge strane slušalice uznemireni glasovi, prijave o nesrećama, stradalima, pucnjavi sastavni su dio svakog radnog dana zaposlenih u dežurnoj službi, pišu Vikend novine.

Upravo od ove službe zavise sve dalje aktivnosti policije, od njih patrole na terenu dobijaju uputstva kuda najbrže stići na određenu adresu, informacije o događaju, profil osoba koje treba privesti…

Dežurna služba je organizovana tako da funkcioniše neprekidno, nema praznika, neradnih dana, odmora…

– Ovdje se slivaju sve informacije, počinju i slivaju se sve bezbjedonosne pojave i događaji, prve informacije, upućivanje policijskih patrola koje su na terenu, povratne informacije od njih, praćenje događaja od početka do kraja. Građanin pozove 122, prijavi neki slučaj, mi uputimo patrolu, inspektora, čekamo informaciju od njega sa terena, i tako ukrug. Građani naravno najčešće telefonski prijave nešto, mada imaju i mogućnost da dođu lično, imamo posebnu prostoriju za to. Takođe građani podnose prijave pisanim putem, ili anonimno, gdje smo dužni da ispoštujemo proceduru – kazao je Vikend novinama komandir Stanice policije za poslove dežurstva Svetislav Čović, ističući da je brzina jedna od ključnih stvari u ovom poslu.

  • Nije isto reagovati nakon minut ili nakon pet minuta. Gradske saobraćajnice su jako dobre, naravno u zavisnosti od frekvencije saobraćaja, najbliža patrola uz dobru saradnju sa dežurnom službom može da stigne na lice mjesta za pet minuta. Dakle, ključna je brzina u početnoj informaciji, kako bismo brzo reagovali. Ono što je takođe jako bitno jeste sistem GPS u vozilima, pomoću kojeg u svakom momentu možemo da vidimo gdje su patrole, na osnovu čega možemo da pošaljemo najbližu na adresu – pojasnio je Čović u razgovoru za ovaj list.

Osim brzine, kako je naveo komandir, jako je bitna i smirenost i zbog toga u „žili kucavici” policije rade iskusni službenici, koji imaju godine rada za sobom.

– To su policajci i policajke koji imaju godine rada na terenu, imaju iskustvo duži niz godina, znaju grad, bulevere, nazive zgrada po nadimcima, i odmah mogu da reaguju. Naravno, imamo i pripravnike, koji prođu kroz službu da vide kakav je ovaj posao, ali tek nakon višegodišnjeg rada na terenu mogu doći u ovu službu – kazao je Čović.

U dežurnoj službi radno vrijeme je organizovano po smjenama, a u jednoj radi od deset do 12 službenika.

Nekad je, na osnovu procjene, angažovano i više službenika.

NASTAVITE ČITATI OVAJ ČLANAK
1 2 3 4

NAREDNA STRANICA »

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa 'GLEDAJ Hayat' na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.