NIŠTA NIJE KAO PRIJE: KAFANE U RS-U POČINJU DA RADE I SVI ĆE MORATI DA POŠTUJU OVA PRAVILA

S obzirom na to da će od sutra u RS sa radom krenuti i restorani, kafići, roštiljnice, Institut za javno zdravstvo RS izdao je preporuke koje se odnose na sprovođenje mjera prilikom pružanja usluga u ugostiteljskim objektima.

RAS Srbija

Poslodavci trebaju poštovati ​​dobre higijenske prakse i već utvrđene standarde koji se primjenjuju na njihovo područje rada (higijena ruku i respiratorna higijena, dosljedno nošenje zaštitne maske i održavanje udaljenosti od najmanje 1,5 do dva metra, te izbjegavanje nepotrebnog bliskog kontakta s ljudima ).

Neophodno je da vode evidenciju o poštovanju preporuka i o zdravstvenom stanju zaposlenih na licu mjesta na svaki radni dan.

Ulazni i radni prostor

  • Na ulazu u objekat neophodno je postaviti jasne i vidljive poruke u vezi sa ličnom zaštitnom opremom i načinom postupanja u objektu i poštovanju rastojanja fizičke distance.
  • Za sve zaposlenike i posjetioce neophodno je postaviti informacije o načinu provođenja lične higijene i osigurati pristup toploj vodi, sapunu i osigurati dostupnost dozatora za dezinfekciju ruku, na više mjesta u prostoru.
  • Na ulazu, na  pultovima za plaćanje usluga, u radnom prostoru, u predulazu ili na izlazu iz toaleta nužno je na raspolaganje staviti dozatore sa dezinfekcionim sredstvom (na bazi alkohola u koncentraciji ne manjoj od 70 %).
  • Sjedeća mjesta u prostoru objekta rasporediti tako da je omogućena fizička udaljenost od 1,5 do dva metra između osoba koje sjede za različitim stolovima.
  • Za jednim stolom dozvoljeno je da sjede najviše tri osobe (razmak ne manji od jednog metra).
  • Zabranjeno je da se gosti zadržavaju za šankom.
  • U objektu je poželjno izvršiti označavanje kretanja posjetioca objekta, tako da se izbjegne ukrštanje njihovog kretanja.
  • Piće i hranu treba platiti na mjestu koje je odvojeno od mjesta za izdavanje/preuzimanja narudžbe: jedna osoba preuzima narudžbu i naplaćuje, a druga izdaje naručeno. Ukoliko to nije moguće organizovati, zaposleni moraju obavezno između naplate i izdavanja narudžbe oprati ili dezinfikovati ruke i dezinfikovati pult na kome se vrši istovremeno naplata i izdavanje narudžbe.
  • Konobar može naplatiti račun i dok gost sjedi za stolom.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa 'GLEDAJ Hayat' na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.