Ovaj optimizam traje nakon “izuzetno pozitivnog” sastanka visokog zvaničnika kompanije i predsjednika Erdogana, prenosi Reuters.
Sastanci su održani ove nedjelje, a glavna prepreka je bio poreski sistem, odnosno olakšice koje bi njemačka kompanija dobila.
Kako navode turski izvori, investicija je “teška” više od milijardu eura (1,1 milijardi dolara).
Reuters podsjeća da je poznati proizvođač automobila ozbiljno razmatrao ulaganje u Bugarsku.
Zvanično, kompanija iz Wolfsburga još nije donijela konačnu odluku. Međutim, sve je na strani da Turska dobije ovaj unosan posao.
Erdogan i visoki zvaničnik Volkswagena prevazišli su većinu problema tokom sastanka ove nedjelje, rekao je jedan turski izvor.
Iz Volkswagena su potvrdili da se Erdogan ove sedmice sastao sa izvršnim direktorom Herbertom Diesom.
- Bilo je nekih sitnica koje su kočile dogovor, poput poreznih aranžmana na automobile koji će se prodavati. Na sastanku je postignut skoro potpun dogovor – rekao je turski izvor.
- Ako ne bude problema u posljednjem trenutku, investicija će biti u Turskoj – navodi isti izvor.
Oštri turski porezi na veće automobile, ograničavaju većinu kupaca i lokalnih proizvođača na vozila sa slabijom kubikažom. Automobili sa motorima manjim od 1,6 litara činili su 96% turskog tržišta novih automobila u 2018.
Izvor je rekao da Turska pokušava da nađe formulu koja bi se bavila problemima Volkswagena, a da postojeće proizvođače automobila ne dovede u nepovoljni položaj.
Proizvođači poput Fiata, Renaulta, Forda, Hyundaia i Toyote proizveli su više od 1,3 miliona motornih vozila u Turskoj prošle godine.