NOVITETI U GRADSKOM PRIJEVOZU U SARAJEVU: DRUGAČIJA ORGANIZACIJA, MIJENJAJU SE I REDOVI VOŽNJE

Za potrebe nastavka normalizacije organiziranja javnog linijskog prijevoza putnika na području Kantona Sarajevo, formirana je Radna grupa sačinjena od predstavnika prijevoznika i Ministarstva saobraćaja KS koja je kreirala Instrukciju za organizovanje javnog linijskog prijevoza putnika na području KS.

Kako je saopćeno iz Vlade KS ovo je učinjeno u cilju osiguranja poštivanja svih higijensko-epidemioloških mjera u okolnostima opasnosti od širenja koronavirusa.

Također, Ministarstvo za obrazovanje, nauku i mlade KS predložilo je novi model organiziranja nastavnog procesa od 14. septembra ove godine.

Novi model podrazumijeva povećan obim korištenja usluga javnog linijskog prijevoza putnika od učenika, čime se stvorila potreba za poboljšanim nivoom organiziranja javnog linijskog prijevoza u KS.

Na osnovu današnjeg zaključaka Radne grupe donesena Instrukcija definirala je:

  • Rad javnog linijskog prijevoza putnika koji će se organizirati postupno u fazama, u skladu sa epidemiološkom slikom;
  • Na bazi podataka o broju prevezenih putnika, kao i iskazanom interesu korisnika usluga, Ministarstvo saobraćaja KS će u saradnji sa prijevoznicima nastaviti proces normalizacije u javnom linijskom prijevozu putnika.

Uzevši u obzir preporuke Zavoda za javno zdravstvo Federacije Bosne i Hercegovine po pitanju javnog linijskog prijevoza putnika, prijevoznici GRAS i Centrotrans će uskladiti redove vožnje sa stvarnim potrebama: u terminima odlaska i povratka učenika, uzimajući u obzir da prva smjena započinje u 09:00, a druga smjena u 13:30 sati.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa 'GLEDAJ Hayat' na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE