NEMA PODATAKA KOJI GOVORE U PRILOG TEZI DA SU ŽENE ‘VEĆI PEKSINI’ OD MUŠKARACA

U istraživanju kompanije “Tommy John” nema podataka koji govore u prilog tezi da su žene “veći peksini” od muškaraca

Izmjena 02.06.2021: U tekstu smo 24. novembra 2020. godine objavili da je istraživanje firme Tommy John pokazalo da 45% ispitanika nosi isto donje rublje dva dana zaredom, a njih 13% ne promijeni donje rublje po sedam dana ili više. U tekstu smo ispravili taj podatak, prema analizi Raskrinkavanja, istraživanje na koje su se pozvali mediji u regionu dostupno je na sajtu kompanije “Tommy John”. Sprovedeno je u SAD-u, a njegovi rezultati objavljeni su  2.8.2019. godine i dostupni su na sljedećem linku. U njemu nema podataka koji govore u prilog tezi da su žene “veći peksini” od muškaraca – naprotiv. Stoga se portal Hayat.ba izvinjava svojim čitaocima zbog iznošenja netačnih i neprovjerenih tvrdnji.

Istraživanje na koje su se pozvali mediji u regionu dostupno je na sajtu kompanije “Tommy John”. Sprovedeno je u SAD-u, a njegovi rezultati objavljeni su  2.8.2019. godine i dostupni su na sljedećem linku.

U njemu nema podataka koji govore u prilog tezi da su žene “veći peksini” od muškaraca – naprotiv.

Možda i nije iznenađujuće što su muškarci ti koji škrtare na promjeni donjeg rublja –  u odnosu na žene dva i po puta je veća vjerovatnoća da će nositi donje rublje sedam dana ili više.

U istraživanju piše da je 45% ispitanika i ispitanica nekad nosilo isto donje rublje dva dana ili duže – što ne znači da to stalno rade, što bi se moglo zaključiti iz tekstova objavljenih na našem govornom području:

Zapravo nešto više od polovine ispitanika kaže da svakodnevno mijenja donje rublje. Četrdeset pet posto priznalo je da je isti par donjeg rublja nosilo dva ili više dana, dok je trinaest posto tvrdilo da je isti par donjeg rublja nosilo sedam dana ili više.

Jasno je da ovo, kao i niz sličnih “istraživanja”, predstavlja jednu od marketinških taktika raznih brandova, koji na taj način reklamiraju svoj proizvod. Tekst u kojem su predstavljeni rezultati ankete na stranici Tommy John recimo, sadrži niz linkova na online prodavnicu iste stranice sa novim kolekcijama donjeg rublja.

Sama statistička vrijednost ovakvih anketa je, stoga, upitna, jer “istraživanje” koje je sproveo brend intimnog veša nema objavljene osnovne podatke o metodologiji istog, pomoću kojih bi se mogla procijeniti njegova tačnost i utemeljenost. Evidentno je da se radi o pojavi koju je kolumnistica Guardiana Arwa Mahdawi sažeto opisala kao “advertistics” – statistikama koje služe u svrhu PR komunikacija određenih kompanija.

No, pored toga što je samo ovo “istraživanje” upitno kao izvor bilo kakvih relevantnih statističkih informacija, niz portala u regiji uspio ga je dodatno obesmisliti pogrešnim prenošenjem njegovih zaključaka. Portali su, pritom, za svoje senzacionalističke naslove iskoristili i otvoreno mizogini pristup, izmislivši rezultate na osnovu kojih su žene opisali kao “peksine” i “gadure”, privlačeći klikove najavom da članak donosi informacije od kojih će se čitateljima/kama “život zgaditi”, piše Raskrinkavanje.ba.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE