OBJAVLJENO: OVO SU MJERE OLAKŠICA ZA KLIJENTE POGOĐENE PANDEMIJOM

UniCredit Banka Banja Luka pružit će potpunu podršku klijentima fizičkim i pravnim licima za koje po prijemu i analizi zahtjeva bude identifikovno da su pogođeni okolnostima povezanim s pandemijom bolesti COVID-19, a s ciljem olakšanja i pomoći u prevazilaženju perioda finansijske nestabilnosti.

  • Kao banka sa jakim lokalnim korijenima ali i internacionalnim iskustvom, zajedno sa svojim klijentima i lokalnim regulatorima provodimo mjere pomoći privredi i stanovništvu kako bismo zajedno lakše prebrodili nastale poteškoće. Procijenićemo svaki pojedinačni zahtjev svakog našeg klijenta i uraditi jedinu pravu stvar u ovakvim okolnostima a to je pomoći im da nastave da rade i privređuju čak i u ovakvom izazovnom okruženju – rekao je Predsjednik Uprave UniCredit Bank Banja Luka, Gordan Pehar.

Mjere olakšica za klijente fizička lica namijenjene su onim klijentima koji koriste kreditne proizvode u banci, poput kredita, kreditnih kartica, prekoračenja po tekućem računu a čija je kreditna sposobnost sada narušena negativnim efektima krize izazvane pandemijom virusnog oboljenja COVID-19. Svim klijentima čiji su prihodi prestali, smanjeni ili su im smanjeni prihodi u okviru domaćinstva, omogućene su mjere olakšica, prilagođene trenutnoj finansijskoj mogućnosti klijenta. Za ove klijente omogućen je moratorijum, odnosno odgoda otplate kompletne kreditne obaveze za određeni period. U periodu trajanja moratorijuma klijent ne plaća ni kamatu ni glavnicu. Kamata se u periodu trajanja moratorijuma obračunava, ali se naplaćuje tek po isteku moratorijuma.

Mjere olakšica za klijente pravna lica namijenjene su svim pravnim licima koja koriste kreditno-garancijske proizvode banke a na čiju kreditnu sposobnost su negativno uticali efekti krize izazvane pandemijom virusnog oboljenja COVID-19. To podrazumijeva da su uslijed navedenih posljedica prihodi klijenta pravnog lica smanjeni i da nije moguća dalja uredna otplata obaveza koje klijent ima prema Banci.

Za klijente pravna lica utvrđen je set mjera olakšica, a za koju će se opciju klijent odlučiti zavisiće od vrste zaduženja klijenta, kao i trenutnih platežnih mogućnosti, ali i savjeta nadležnog vođe poslovnog odnosa. U setu mjera klijentima je omogućen; Privremeni moratorijum na otplatu kredita, maksimalno 3 mjeseca, uz mogućnost  produženja u periodu trajanja vanredne situacije/stanja i produženje roka otplate kredita na isti period. Moratorijum, odnosno odgoda u otplati kreditnih obaveza za kredite koji se otplaćuju periodično. Grejs period za otplatu glavnice u slučaju kredita koji se otplaćuju periodično, tj. u ratama/anuitetima. Produženje krajnjeg roka za otplatu kredita koji se otplaćuju periodično, tj. u ratama/anuitetima. Produženje roka dospijeća kredita sa jednokratnim dospijećem, uključujući i revolving kredite i prekoračenja po transakcionim računima. Odobravanje dodatnog iznosa izloženosti za potrebe prevazilaženja trenutnih poteškoća sa likvidnošću. Kao i druge mjere sa ciljem olakšanja izmirivanja kreditnih obaveza i održavanja poslovanja klijenta, a koje podrazumjevaju produženje roka važenja garancija/akreditiva, itd.

Sve detaljnje upute i dodatne informacije u vezi sa mjerama olakšica za klijente, kao i online obrazci zahtjeva za fizička i pravna lica mogu se pronaći na web stranici UniCredit Bank Banja Luka www.unicreditbank-bl.ba.

U konačnici ono što iz UniCredit-a naglašavaju od samog početka ove krize izazvane uticajem širenja COVID- 19, jeste da su zdravlje i dobrobit zaposlenih i klijenata bili i ostaju glavni prioritet banke. UniCredit Bank Banja Luka će nastaviti pažljivo da prati situaciju, djeluje u najboljem interesu svih strana i radi pravu stvar, poruka je  menadžmenta banke. 

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa 'GLEDAJ Hayat' na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

AMERIKANCI PODIGLI OPTUŽNICU PROTIV PUTINOVOG MILIJARDERA: MREŽA LAŽI NEĆE GA ZAŠTITITI

0
Američki tužitelji objavili su optužbe za kršenje sankcija protiv Olega Deripaske, ruskog milijardera koji je bio među dvadesetak saveznika Vladimira Putina koje je Washington stavio na crnu listu zbog navodnog miješanja Moskve u američke izbore 2016. godine.