ODLIČNA STRATEGIJA U BORBI PROTIV KILOGRAMA: PET NAMIRNICA KOJE POMAŽU KOD TOPLJENJA MASNOĆE

Ishrana bogata proteinima odlična je strategija u postupku gubljenja kilograma.

 Naime, naučno je potvrđeno da veća količina proteina podstiče topljenje masti na tri načina: smanjenjem apetita, ubrzavanjem metabolizma i održavanjem mišićne mase koja je odličan potrošač kalorija.

Sve vrste proteina, i biljni i životinjski, imaju značajan pozitivan uticaj na zdravlje kostiju. Osobe koje unose više proteina ishranom održavaju bolji kvalitet kostiju što je veoma bitno u starijim godinama kada to znači i smanjen rizik od fraktura i osteoporoze.

Proteini su gradivni materijal mišića pa ishrana bogata proteinima doprinosi izgradnji mišića. Ali, osim izgradnje, dovoljan unos proteina pomaže i u očuvanju postojeće mišićne mase.

Prosječno građenoj odrasloj osobi dovoljan je unos oko 50 do 70 grama proteina, važno je osigurati da je to pretežno iz kompletnih izvora. U prosjeku, to je oko 20 grama po obroku.

Ako želite u ishranu da unesete malo veće količine proteina, donosimo 5 namirnica koje su ih pune:

Sočivo

Uz one koje su već u konzervi ili zamrznute, možete nabaviti i sočivo koje je bareno ili koje se tek treba pripremati.

Jedna prosječna porcija nudi oko 18 g proteina, uz 16 grama vlakana, što je oko 60 odsto potrebnog dnevnog unosa, a tu su i vitamini, minerali i antioksidansi, piše Stil.kurir.rs. Za jedan brzi obrok pun vitamina i proteina napravite zelenu salatu, dodajte maslinovo ulje i limun, malo avokada i sve obogatite sočivom.

Tvrdo kuhano jaje

Jedno jaje će vam ponuditi oko 6 grama proteina. Uz to nova istraživanja potvrđuju kako holesterol koji se nalazi u žumancetu ipak nema negativan uticaj na holesterol.

Ustvari je jedna studija pokazala kako jedno jaje u danu kod odrasle osobe može povećati nivo dobrog holesterola, a smanjiti loš.

Žumance je puno nutrijenata, pa tako sadrži cink, kalcijum, željezo, vitamin B12, antioksidanse i masne kiseline. Jedno tvrdo kuhano jaje dodato obroku daje proteine, a možete ga jesti samostalno ili sa salatom.

Proteinski prah

Još jedan proizvod koji se može pripremiti od jednostavnih namirnica, a koristiti na brojne načine. Jedna kašika ovog proteina može vam pružiti bar 20 grama, a jako je nizak udio masnoća i ugljenih hidrata.

Možete ga napraviti s vodom, mlijekom ili dodati ovsenoj kaši, sokovima, palačinkama.

Pasulj

Jedna šoljica organskog pasulja sadrži oko 12 grama proteina i vlakana.

Ilustracija

Grčki jogurt

Sad već jako popularan grčki jogurt je odličan izvor proteina. Može da sadrži i do 14 grama proteina, a možete ga jesti samostalno ili dodati obrocima.

Za slatku verziju dodajte malo voća, meda, cimeta i đumbira. Za slanu verziju dodajte biber, so, krastavce ili paradajz, piše Stil.kurir.rs.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

SINE, NEKA TE ANĐELI ČUVAJU, KAD JA VIŠE NE MOGU: POTRESNA...

0
Od dječaka (3) iz sela u okoline Smedereva, koji je nastradao sinoć u stravičnoj saobraćajnoj nesreći kada je teretni voz naletio na putnički automobil u kojem je bio sa djedom Z. A. (50), oprostio se otac na društvenoj mreži uz tužnu poruku.