Potpuno očekivano, jer je i Peugeot nedavno učinio isto, te je bilo sasvim logično da se iste promjene primjene i na električnim vozilima iz bratskog Opela.
Kako se došlo do većeg dometa? Pa za početkak preko promjena u vezi sa transmisijom odnosno njenom optimizacijom, zatim pojedini paketi opreme dobit će i pneumatike sa niskim otporom kotrljanja, a pored toga bit će implementiran i novi senzor vlažnosti vazduha u kabini, uz šta Opel navodi da će i ažurirati softver za kontrolu grijanja putničkog prostora.
Šta to znači u praksi? Nijemci ističu nekih 7 posto veću autonomiju kretanja. Tako Corsa sada može da računa na rejon od 359 kilometara, naspram nekadašnjih 337 kilometara, što je uvećanje od 22 kilometra.
S druge strane, domet kod električne Mokke je povećan za 14 kilometara. Naravno, uvećanje je manje nego li kod hatchbacka prije svega zbog lošijih aerodinamičkih svojstava Mokke, a ujedno i zbog većeg mase ovog SUV-a naspram Corse. Baterijski krosover je sada u stanju da prevali 338 kilometara po WLTP protokolu, dok je prije ovih promjena imao autonomiju od 324 kilometara, prenosi AutoRepublika.