OPERACIJA ‘PRAZAN TANJIR’: GOSTI SE MORAJU VAGATI NA ULAZU U RESTORAN

Na ulazu u jedan restoran u centralnoj Kini od gostiju je traženo da se vagaju i da hranu naručuju u skladu sa kilažom, zbog čega su se vlasnici izvinili jer je taj postupak izazvao lavinu negativnih komentara na društvenim mrežama.

Ilustracija

Ova politika je uvedena nakon pokretanja nacionalne kampanje protiv bacanja hrane.

Na samom ulazu u restoran u gradu Čangša postavljene su dvije velike vage. Od gostiju je traženo da se vagaju i da dobijene podatke unesu u aplikaciju koja će im onda ponuditi odgovarajući meni.

Na ulazu su postavljeni natpisi na kojima piše “budite štedljivi i marljivi, promovišite prazne tanjire” i “operacija prazan tanjir”.

Ova nova politika izazvala je lavinu negativnih komentara na kineskim društvenim mrežama, javlja BBC.

Postovi na platformi “Veibo” sa ovom tematikom pregledani su više od 300 miliona puta.

Uprava restorana saopštila je da “duboko žali” zbog svog tumačenja nacionalne kampanje “Očisti tanjir”.

  • Naša prvobitna namjera je bila da spriječimo bacanje hrane, odnosno da hranu naručujemo na zdrav način. Nikada nismo prisiljavali goste da se vagaju –  navodi se u saopštenju restorana na društvenim mrežama.

Kineski predsjednik Si Đinping koji je podržao kampanju rekao je da je količina hrane koja se baca u Kini “šokantna i uznemiravajuća”.

Nakon poruke predsjednika Kine kineska Asocijacija ketering industrije u Vuhanu apelovala je da restorani u gradu ograniče broj jela koja se serviraju, posebno kada se radi o grupama gostiju.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa 'GLEDAJ Hayat' na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.